וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 26 נעצר בחשד שתקף נשים באופן אקראי בתל אביב

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 19:44

הצעיר, תושב ירושלים, נעצר לאחר שתקף אישה בת 55 כשאין ביניהם היכרות מוקדמת. לאחר חקירה הצליחה המשטרה לקשור בין החשוד לשלושה מקרי תקיפת נשים בעיר בשבוע האחרון. הוא יובא בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו

המשטרה עצרה אתמול (שישי) צעיר בן 26 בחשד כי תקף בשבוע האחרון כמה נשים בתל אביב. היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד, תושב ירושלים.

המשטרה פתחה אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בגין תקיפת אישה בת 55 על ידי הצעיר ברחוב מרמורק בעיר, כשאין בין השניים היכרות מוקדמת. אזרחים שהיו במקום סייעו למתלוננת ועיכבו את החשוד עד להגעת שוטרים למקום.

במהלך החקירה, חוקרי תחנת לב תל אביב הצליחו לקשור את החשוד לשלושה אירועי תקיפה נוספים של נשים ברחבי העיר בשבוע החולף. הערב יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

נשים שהותקפו ככל הנראה על ידי אותו חשוד פרסמו ברשתות החברתיות פוסטים בהם תיארו את מקרי האלימות. אחת מהן סיפרה: "הבת שלי, בת 12, הותקפה בבעיטה חזקה על ידי בחור שאינו מכירה, ברחוב בדרך הביתה מהצופים. הצלחנו לאתר את התוקף, הוא נלקח למשטרה ואנחנו הגשנו תלונה".

היא אמרה לוואלה! כי "הוא נעצר ושוחרר באותו ערב. שלשום ראיתי פוסט של מישהי שקיבלה אגרוף בעין גם באזור בן גוריון מבחור עם תיאור דומה. אני בטוחה שזה אותו אחד שתקף את הבת שלי. היא הגישה תלונה במשטרה - לדעתי יש להם אינטרס לא לגלות את זה כי זה לא מוציא אותם טוב".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully