וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורתה בתא הלבשה: שוטרים בלוס אנג'לס הרגו בשוגג בת 14 בעת עימות עם חשוד

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 20:11

הנערה, שהגיעה למדוד שמלה לקראת יום הולדתה ה-15, נהרגה בעת המהומה שהתפתחה בחנות בעת שהשוטרים ירו לעבר חשוד בתקיפת אישה אחרת והרגו אותו. לפי המשטרה, הכדור שהרג את הנערה חדר דרך קיר שלא ניתן היה לדעת שמאחוריו תא ההלבשה. הרשויות פתחו בחקירה

שוטר מאחורי דלת זכוכית שבורה שבה נורו שני אנשים בחנות בצפון הוליווד, קליפורניה, 23 בדצמבר 2021. AP
שוטר בחנות שבה אירעה התקרית, אתמול/AP

שוטרים ממשטרת לוס אנג'לס הרגו בשוגג נערה בת 14 בזמן שמדדה בגדים בתא הלבשה, במהלך עימות עם חשוד בתקיפת אישה בחנות - כך אמרו הרשויות בעיר. השוטרים הרגו גם את החשוד, ששמו ושמה של הנערה לא פורסמו על ידי המשטרה. האישה שהותקפה מוקדם יותר פונתה לבית חולים במצב בינוני עד קשה.

היריות נורו בסביבות השעה 11:45 בחנות מרשת ברלינגטון באזור צפון הוליווד שבעמק סן פרננדו. קפטן סטייסי ספל, ממשטרת לוס אנג'לס, אמר במסיבת עיתונאים כי המשטרה הגיבה בתחילה לקריאות על אדם שמותקף על ידי כלי נשק קטלני ולדיווחים על ירי. ספל אמר כי השוטרים פתחו באש כשהם ראו את החשוד תוקף אדם אחר. לדברי ספל, החשוד נפגע מהירי ונהרג. הוא אמר כי קודם לכן התקבלו דיווחים על אדם שמתנהג בצורה מוזרה.

סגן מפקד משטרת לוס אנג'לס, דומיניק צ'וי, אמר כי אחד הכדורים חדר דרך קיר של חדש הלבש ופגע בנערה בת ה-14. השוטרים מצאו אותה בהמשך בפנים. "אי אפשר לראות דרך חדרי ההלבשה והם נראים כמו קיר רגיל", אמר צ'וי במסיבת עיתונאים אחרת. לדבריו, החוקרים לא יודעים עוד אם הנערה הייתה בתא לפני תחילת האלימות או שהיא נמלטה למקום כדי להסתתר מפניה.

גורם במשטרה אמר לעיתון "לוס אנג'לס טיימס" כי הנערה הגיעה לחנות כדי למדוד שמלות לקראת אירוע המצוין בקרב קהילות היספניות עם הגעתן של נערות לגיל 15 המציין את מעברן מילדות לבגרות.

התובע הכללי של קליפונירה, רוב בונטה, אמר כי משרד המשפטים במדינה פתח בחקירת האירוע. צ'וי אמר כי הרשויות לא יודעות מה המניע של החשוד או אם הוא הכיר את האישה שאותה תקף בחנות. לא ברור אם האישה נפצעה מירי, אך צ'וי ציין כי היא סובלת מפציעות בראשה, בזרועותיה ובפניה. המשטרה מצאה מנעול אופניים ממתכת ליד החשוד, וייתכן שהוא השתמש בו במהלך התקיפה.

"התקרית הכאוטית הזו, שהסתיימה במותה של ילדה חפה מפשע, היא טרגית והרסנית עבור כל המעורבים בה", אמר מפקד משטרת לוס אנג'לס, מישל מור. "אני חש צער עמוק על מותה של ילדה צעירה ואני יודע שאין מילים שיוכלו להקל על הכאב הבלתי נתפס שחווה המשפחה".

אימלדה גרסיה אמרה כי אחותה עובדת בחנות, והיא הייתה בהפסקה כשהיא שמעה את היריות וראה את כולם רצים. גרסיה אמרה כי היא שוחחה עם אחותה בטלפון וכי היא במצב טוב, אך היא נשמעה "לחוצה מאוד". המשטרה ליוותה אנשים מחוץ לחנות קרוב לשעתיים אחרי הירי.

ב-2018 אירעה תקרית דומה בעיר, כששוטרים ירו והרגו בשוגג אישה במהלך חילופי אש עם חמוש שלקח בני ערובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully