וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון רצח וחטיפה: עודה קוטייר הורשע בשורת עבירות חמורות וירצה לפחות 18 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 13:39

קוטייר הורשע יחד עם עוד 21 נאשמים נוספים, בעבירות אלימות בהן סיוע לרצח וניסיון רצח. במסגרת הסדר הטיעון הוסכם שהפרקליטות תבקש להטיל על ראש ארגון הפשע 24 שנות מאסר ו-1.25 מיליון שקלים פיצויים. "תקף באגרופים, הורה לקשור את הקורבן - ושבר כוס חרסינה על ראשו"

בווידאו: עודה קוטייר וחברי ארגונו בדיון בבית המשפט/צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי ת"א הרשיע היום (שישי) את עודה קוטייר ו-21 נאשמים נוספים בעבירות אלימות חמורות ובהן סיוע לרצח וניסיון רצח. הנאשמים הורשעו בהתאם להודאתם במסגרת הסדר טיעון.

הנאשמים הורשעו, כל אחד על פי חלקו, בעבירות של סיוע לרצח, ניסיון רצח עבירות חבלה וכן עבירות נשק, עבירות סחיטה באיומים ועבירות מס.

במסגרת ההסדר הוסכם כי הפרקליטות תבקש להטיל על קוטייר 24 שנות מאסר בפועל ו-1.25 מיליון שקלים פיצויים. בנוסף, ההגנה תעתור לעונש שלא יהיה קצר מ-18 שנים. על יתר הנאשמים יוטלו עונשי מאסר משמעותיים. בין היתר, יוטלו על תייר עינאש 18.5 שנות מאסר; על היאשם סדה 17 שנות מאסר; אבראהים קזאמר 19-20 שנות מאסר; על מוג'הד פריג' 18 שנות מאסר, ועל קטין נוסף שהואשם בעבירות חמורות - 17 שנות מאסר.

הארכת מעצר לעודה קוטייר במסגרת חשיפת שורות רציחות בעולם התחתון, שלום ת"א. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
קוטייר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

קוטייר, בן 38, מוכר כראש ארגון פשע ששלט בשנים האחרונות בעולם הפשע באזור המשולש. את כוחו ומעמדו השיג לאחר שעל פי המודיעין המשטרתי שימש כיד ימינם ואיש הביצוע של העבריין איתן חייא המוגדר כ"סנדק של עולם הפשע הישראלי" וכן של כנופיית הפשע של משפחת חרירי.

בשנים האחרונות הוא ואחיו הקימו לטענת המשטרה ארגון משל עצמם. הם פועלים בעיקר במגזר הערבי במשולש תוך הפעלת אלימות קשה, ועל פי החשד עסקו בסחר בסמים, סחיטה, גביית דמי חסות ואף מתן הלוואות בשוק האפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully