וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 24 נספתה בשריפה שפרצה בביתה בגליל בעקבות טלפון נייד שהתלקח בזמן שישנה

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 10:10

הצעירה, אנואר אסעד חמרי, נמצאה מחוסרת הכרה בביתה שבכפר יאנוח ג'ת שבגליל המערבי ופונתה לבית החולים, שם נקבע מותה זמן קצר לאחר מכן. ממסקנות ראשוניות של חקירת האירוע עלה כי האש פרצה בעקבות התלקחות טלפון נייד טעון שהיה על המיטה בחדר

בווידאו: נזקי השריפה שפרצה במתחם מסחרי בראשון לציון/ראובן קסטרו, מסעדת הסוהו

אנואר אסעד חמרי, צעירה בת 24, נספתה הבוקר (שישי) בשריפה שפרצה בביתה שבכפר יאנוח ג'ת שבגליל המערבי. ארבעה צוותי כיבוי האש שהוזנקו למקום, דיווחו על עשן בקומה השנייה בבית מגורים, ומצאו את הצעירה כשהיא מחוסרת הכרה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים, ומותה נקבע זמן קצר לאחר מכן.

בעקבות האירוע, הנחה מפקד מחוז צפון, טפסר ניזאר פארס, על הקמת צוות חקירה מיוחד בראשות ראש ענף חקירות במחוז צפון, סגן טפסר יניב חן. ממסקנות ראשוניות עלה כי הדליקה פרצה ככל הנראה מטלפון שהתלקח על המיטה בחדרה של הצעירה.

"מקרה כואב ומצער מאוד", כתב ראש המועצה מודי סעד. "זו הטרגדיה של כולנו".

בת 24 נהרגה בשריפה בכפר יאנוח ג'ת בגליל, 24 בדצמבר 2021. דוברות כב"ה
הסיבה לדליקה: טלפון נייד שהתלקח. זירת השריפה, הבוקר/דוברות כב"ה

פרמדיק מד"א מימון גבאי, שהגיע לזירת השריפה, סיפר שבאירוע נפגעו חמישה בני אדם נוספים. מצבם של כולם הוגדר קל, כתוצאה משאיפת עשן והם טופלו במקום, ולא נזקקו לפינוי לבית חולים. על הנערה סיפר גבאי ש"סבלה משאיפת עשן הייתה מחוץ לבית כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות מתקדמות שכללו תרופות מיוחדות, הנשמה ועיסויים ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה קריטי".

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully