וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר שקיבל מאסר בפועל על נהיגה בפסילה: צעיר נעצר כשהוא נוהג שוב במכונית

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 10:22

המשטרה עצרה את אופיר אורמן בן ה-22 תושב טירת כרמל, בעודו נוהג ברכב, וזאת כשבאותו הבוקר בית המשפט גזר עליו עונש מאסר של 60 ימים בגין נהיגה פסילה. מעצרו של החשוד הוארך עד החלטה אחרת. "מסוכנתו זועקת לשמים"

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) נהג תושב טירת כרמל שנתפס נוהג ברכב במהלך פסילה, לאחר שבאותו הבוקר נגזר עליו עונש מאסר בגין נהיגה בפסילה, אותו אמור היה להתחיל לרצות תוך מספר ימים.

הצעיר, אופיר אורמן בן ה-22, נעצר אתמול בערב ע"י שוטרי תחנת טירת כרמל במהלך פעילות אכיפה ממוקדת, כשנהג ברכב אאודי ברחוב הרצל בעיר. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בטירת כרמל והיום, בבית משפט השלום לתעבורה בחיפה, הוגש נגדו כתב אישום בגין האירוע של אמש.

"מסוכנתו זועקת לשמים", טענה היום כנגדו המשטרה בבית המשפט, תוך שציינה כי אורמן נוהג משנת 2016 והספיק לצבור לחובתו 10 הרשעות כולל שתיים בגין נהיגה תחת השפעת סמים. אתמול נגזר דינו בגין עבירות תעבורה שונות בהן נהיגה ללא רישיון בתוקף וללא ביטוח, וביום ראשון הבא הוא היה אמור להתחיל לרצות 60 ימי מאסר בבית המעצר קישון.

בנוסף, מעל ראשו מרחף עונש מאסר על תנאי של 7 חודשים. הוא כבר ריצה מאסר של 6 חודשים בגין ניסיון שוד ושימוש והחזקה של סמים שלא לצריכה עצמית. היום השופטת רונה פרסון האריכה את מעצרו עד החלטה אחרת.

אכיפה משטרת התנועה. דוברות משטרת ישראל
נתפס באותו יום בו נגזר עליו המאסר/דוברות משטרת ישראל

"נהיגה בזמן פסילה מהווה הפרה חמורה של החוק ומסכנת את ציבור הנהגים", נמסר ממחוז חוף של המשטרה, "המשטרה פועלת לאתר נהגים אלה ולהרחיקם מהכביש, במטרה להגביר את ההרתעה ולשמור על חיי ציבור משתמשי הדרך".

עו"ד רומן קלוגרמן המייצג את אורמן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר לוואלה! כי רק היום הוגש כתב האישום, וכי הוא יוכל להתייחס לגופם של דברים רק לאחר שיקבל את תיק החקירה וילמד אותו. "במהלך המעצר גם יעבור בדיקה פסיכיאטרית כדי לבחון אם היה כשיר בעת האירוע", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully