וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תקלה ביאכטה: רוצח צרפתי נתפס אחרי 20 שנה במנוסה

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 16:22

תיירי אסוין בן ה-62 ברח מצרפת בשנת 2000, והורשע בהעדרו ברצח שני צרפתים אחרים בגואטמלה. הוא נתפס על ידי הרשויות באינדונזיה, שאליה הגיע יחד עם אזרח צרפתי נוסף בשל תקלה במערכת הניווט. הליך ההסגרה עשוי להימשך חודשים

רוצח נמלט מצרפת נעצר אחרי 20 שנה שבהן היה במנוסה אחרי שסופה פגעה ביאכטה שלו לחופי אינדונזיה - כך מסרה היום (חמישי) המשטרה. תיירי אסוין בן ה-62, שהורשע ברצח כפול, ואזרח צרפתי נוסף עצרו עצירת חירום באיי טלאוד שבין הפיליפינים לאינדונזיה ב-3 באוקטובר כדי לחפש עזרה בתיקון כלי השיט שמערכת הניווט שלו ניזוקה מגלים חזקים.

מפקד המשטרה המקומי, לנדי הוטברט, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הרשויות עצרו אותם בשל הפרת תקנות ההגירה. אסוין התחבא ביאכטה בעת שהמשטרה חקרה ועצרה את שותפו, ששוטט באי בחיפושו אחרי כרטיס SIM. לאחר מכן, המשטרה פשטה על הסירה ומצאה את אסוין ללא דרכון. השניים הועברו לרשויות ההגירה והם מוחזקים במנדו שבצפון האי סלוואסי.

אסוין טען כי הדרכון שלו נגנב בעת שעבר מהפיליפינים, ופריז דורשת את הסגרתו. עם זאת, מקור המקורב לתיק אמר כי ההליך המשפטי עשוי להימשך כמה חודשים משום שלשתי המדינות אין הסכם הסגרה.

הוא הורשע ברצח של שני אזרחים צרפתים שהיו בעלי מסעדה בגואטמלה ב-1991. הוא נעצר ב-1995 בנמל התעופה בפריז והוחזק במעצר עד 2000, אך נמלט חצי שנה אחרי תחילת משפטו. בית משפט בפריז גזר עליו מאסר עולם שנה לאחר מכן, ומאז הוא במנוסה במדינות שונות עד שנעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully