וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים סמויים בקניונים, ביקורות על בתי עסק: במשטרה מגבירים את אכיפת הקורונה

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 18:20

במסגרת הגבלות הקורונה החדשות עליהן החליטה הממשלה, מאות שוטרים יתווספו לפיקוח ואכיפה של הנהלים. שוטרים יבדקו מרכזי בילוי הומי אדם בחללים סגורים, ויבדקו עסקים לגבי קיום התו הירוק. במשטרה גם דורשים: לצרף לאכיפה 1,500 פקחים של הרשויות המקומיות

בווידאו: עובד בדיזנגוף סנטר נאזק במהלך אכיפה נגד אי עטיית מסכות בחודש אוגוסט/צילום: לירן לוי

במשטרה נערכים להגברת אכיפת תקנות הקורונה, לאחר ההחלטה על הגבלות חדשות שהתקבלה אתמול (שלישי) בקבינט הקורונה. במסגרת המאמצים, יוקמו מחדש מפקדות קורונה משימתיות שיכילו מאות שוטרים שיאכפו בכל מחוז. נכון להיום, כ-500 שוטרים עוסקים באכיפת תקנות הקורונה, ובמשטרה מתכננים לשלש ואף לרבע את המספרים.

במסגרת התגבור, תיעשה פעילות אכיפה סמויה בקניונים לפיקוח ובקרה של הנהלים. בנוסף, תתקיים פריסה של שוטרים גלויים בקניונים ובמרכזי בילוי הומי אדם בחללים סגורים. אתמול נבדקו ברחבי הארץ 2,000 בתי עסק, מהם חולק מספר חד-ספרתי של דוחות על אי-קיום התו ירוק.

במשטרה אומרים שחוו פעילויות מבצעיות כדי להעמיק אכיפה בקורונה וכי דרשו ש-1,500 פקחי רשויות מקומיות, שכבר הוכשרו בעבר לאכוף קורונה, יצטרפו למאמצים.

מעצר אלים של אדם ללא מסכה בדיזינגוף סנטר אכיפה קורונה 10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
מעצר של אדם שלא עטה מסיכה בדיזנגוף סנטר/ראובן קסטרו

אתמול אישרו השרים את מתווה הקניונים, שיפעלו במתכונת של תו סגול, על פי יחס תפוסה של אדם אחד בכל 15 מטרים. כמו כן, כניסה לחנויות ששטחן עולה על מאה מ"ר תתאפשר בכפוף להצגת תו ירוק, הן במתחמים פתוחים והן בקניונים ובמתחמי קניות סגורים.

דוכני המזון בקניונים יתנו שירות ללקוחות בכפוף להצגת תו ירוק, ולא תתאפשר בהם ישיבה. כניסה למסעדות הממוקמות בתוך קניון תתאפשר בכפוף להצגת תו ירוק, בהתאם למתכונת הנהוגה כיום במסעדות. התו הירוק בקניונים ובמתחמי המסחר לא יחול על מקומות המספקים שירותים חיוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully