וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד באשתו ואיים על המאהבת: קצין משטרה מהצפון מואשם בסחיטה באיומים

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 16:27

במח"ש טוענים כי סגן מפקד תחנת משטרה בצפון שקיים רומן מאחורי גבה של אשתו במשך חמש שנים סחט את המאהבת שלו ואיים כי יפיץ סרטונים אינטימיים שלהם לאחר שדרשה ממנו למחוק אותם. עורך דינו: "כתב האישום לא מייצג את העובדות"

בבית משפט השלום בחיפה הוגש היום (רביעי) כתב אישום כנגד סגן מפקד תחנת משטרה בצפון בגין סחיטה באיומים. המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים טוענת, באמצעות התובעת עו"ד מרב נגלר, כי הקצין סחט את המאהבת שלו, לאחר שבא לסיומו קשר רומנטי שקיים עמה במשך חמש שנים. זאת, לאחר שאשתו גילתה התכתבויות שלו עמה ובהמשך סרטונים שלו ושל המאהבת יחדיו, בהם הם נראים מקיימים יחסים אינטימיים ברכב.

על פי כתב האישום, הסרטונים צולמו בידיעתה של המאהבת, אולם היא דרשה למחוק אותם לאלתר והקצין שיקר לה כי מחק את התיעוד. מכתב האישום עולה שהשקרים נחשפו כשגילתה האישה הנבגדת את הסרטונים, יצרה קשר עם המאהבת ודרשה להיפגש עמה על מנת לקבל פרטים נוספים.

במקביל, על פי האישום, התקשר קצין המשטרה למאהבת, הודיע לה כי עליהם לסיים את הקשר והיא בתגובה דרשה ממנו כי ימחק את הסרטונים שברשותו וברשות אשתו, אחרת תצטרך להגיש נגדו תלונה למח"ש.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הנאשם עדיין מכהן בתפקידו כסגן מפקד התחנה/ראובן קסטרו

לטענת מח"ש, איים הקצין בתגובה על המאהבת שאם תגיש תלונה הוא יפיץ את הסרטון וכן איים עליה כי יפגע בשמה הטוב ובצנעת הפרט שלה.

עו"ד אלי סבן, המייצג את הקצין, שעדיין מכהן כסגן מפקד התחנה, אמר לוואלה! "מדובר בעניין שחלק גדול ממנו לא נכתב בכתב האישום. האמור בכתב האישום אינו נכון, אינו משקף את העובדות כהוויתן ולכשנגיע לבית המשפט אנו נציג את כלל העובדות ומהן יעלה בבירור שמדובר בעובדות לא נכונות".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה כל התנהלות חריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם הערכים ונורמות ההתנהגות המצופות משוטרים המשרתים בארגון. כתב האישום וחומרי החקירה טרם התקבלו במחלקת משמעת, לאחר קבלת החומרים ובחינת חומר הראיות, יישקלו אמצעים מנהליים נגד הקצין כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully