וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב בפגישה עם בנט: "אנחנו בנקודת זמן קריטית מבחינה ביטחונית"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 12:43

ג'ייק סאליבן, המבקר בישראל ברקע המו"מ בווינה על הסכם הגרעין, נפגש עם רה"מ וציין כי ביידן ביקש ממנו לקיים את הביקור עוד השבוע בשל הצורך לדון בשורת נושאים ביטחוניים חשובים לשתי המדינות. בנט בפגישה: "למו"מ עם איראן השלכות עמוקות על בטחון ישראל בשנים הקרובות"

בווידאו: פגישת נתניהו - סאליבן/צילום: לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר היום (רביעי) בפגישה עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית, ג'ייק סאליבן, כי למשא ומתן בין איראן למעצמות בווינה "יש השלכות עמוקות על היציבות במזרח התיכון ועל ביטחונה של ישראל בשנים הקרובות".

בנט ציין כי הפגישה עם סאליבן מתקיימת בעיתוי נכון על רקע המו"מ בווינה. הוא שיבח את היחסים עם ארה"ב ואמר כי בשל כך "אנחנו יכולים לדבר בפתיחות ובכנות על כל האתגרים המשותפים שאנו ניצבים בפניהם. זה בדיוק מה שנעשה".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, 22 בדצמבר 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט וסאליבן בפגישתם, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

סאליבן מצידו הדגיש כי הנשיא ג'ו ביידן ביקש ממנו לבקר בישראל השבוע עוד לפני חג המולד "כיוון שאנו מצויים בנקודת זמן קריטית עבור שתי המדינות שלנו ביחס לשורת נושאים ביטחוניים חשובים". סאליבן ציין כי ארה"ב וישראל צריכות לפתח אסטרטגיה ונקודת מבט משותפת. "אנו מאמינים שהאינטרסים האלה, כמו הערכים שעליהם מדינותינו מושתתות - משותפים ועמוקים מאוד", אמר סאליבן.

השניים דנו במשא ומתן המתקיים בין איראן והמעצמות בווינה, וכן במספר נושאים נוספים המשותפים לשתי המדינות. בפגישה השתתפו גם שגריר ישראל בארה"ב, מייק הרצוג, שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, ובכירים נוספים. מוקדם יותר היום, נפגשו היועצים לביטחון לאומי של ישראל וארה"ב, ג'ייק סאליבן וד"ר איל חולתא, לפגישת עבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully