וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת ח"כ פרוש והזמנה לרצח של רב בקהילה החרדית: שניים נעצרו

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 13:53

בן 18 נעצר בחשד שניסה לגזוז את זקנו של ח"כ מאיר פרוש לפני כשלושה חודשים בירושלים. במקביל, גבר בן 40 נעצר בחשד שהזמין רצח של רב בקהילה החרדית ובתכנון תקיפת ח"כ פרוש. השנים חשודים בתקיפת רבנים נוספים בעיר. מעצרם הוארך וחקירת המשטרה נמשכת

המשטרה עצרה השבוע חשוד בתקיפה של ח"כ מאיר פרוש - כך נמסר היום (רביעי) מהמשטרה. העצור, תושב צפת בן 18, חשוד בגזיזת זקנו של ח"כ פרוש לפני שלושה חודשים בירושלים וכן בתקיפה של רב נוסף בירושלים. מעצרו הוארך בשלושה ימים. מלבדו, נעצר אדם נוסף, החשוד בתכנון המעשה.

ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) הותקף סמוך לביתו בירושלים לפני כשלושה חודשים, בידי אלמוני שניסה לגזור את זקנו ללא ההצלחה וברח מן הזירה. לפי החשד, התוקף, רוכב קורקינט חשמלי שנראה חרדי, ניגש אל חבר הכנסת ושאל אם הוא מאיר פרוש. לאחר שפרוש השיב בחיוב, הוא התנפל עליו וניסה לתקוף אותו - אך הח"כ הדף אותו והוא נמלט מהמקום.

מאיר פרוש. ראובן קסטרו
ח"כ פרוש/ראובן קסטרו

לבד מהצעיר, נעצר תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, בחשד שתכנן את המעשה. לצד זאת, הוא נחשד שאף הזמין רצח של רב חרדי אחר.

החשוד, משה אריאם, מזוהה עם פלג קיצוני בחברה החרדית ומוכר כפעיל בולט בהפגנות מחאה שהתרחשו בשנים האחרונות בבירה. בין היתר, במשטרה מייחסים לו עבירות כגון שידול לרצח, קשירת קשר לעשות פשע, תקיפה וחבלה ממשית, תקיפת עובד ציבור, פגיעה בפרטיות, הזמנת רצח של אדם ועוד. הוא הובא היום לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

סנגורו של איראם, עו"ד גבי טרונשווילי, אמר כי החשוד מכחיש כל קשר לטענות. "יש לנו המון סימני שאלה. מלבד כותרות לא הטיחו בפניו כל ראיה מסבכת או מפלילה. לא ברור לי מדוע הוא עצור והאחרים שנשלחו על פי החשד לפגוע או שפגעו ממש משוחררים", מסר.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיר פרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully