וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגסקר: המסוק של השר התרסק בים - והוא שחה 12 שעות לחוף מבטחים

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 10:36

שר המשטרה סקר את האזור שבו טבעו למוות עשרות נוסעים, ומסיבה לא ברורה התרסק המסוק שלו. והוא ושני מאבטחיו הצליחו לשרוד. "זה לא הזמן שלי למות", אמר השר בן ה-57, ששירת 30 שנה במשטרה

שר המשטרה של מדגסקר לאחר שהגיע לחוף בתום 12 שעות שחיה. חשבון הטוויטר של הנשיא, אתר רשמי
המשיך לשמור על כושר. השר אחרי הגעתו לחוף מבטחים/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של הנשיא

שר המשטרה של מדגסקר סיפר כי הוא שחה במשך 12 שעות לחוף מבטחים אחרי שהמסוק שלו התרסק במהלך פעולת חילוץ של נוסעים מספינה שטבעה בצפון-מזרח המדינה. לפחות 39 איש נהרגו בתאונה הזאת, אך השר סרג' גלה ועוד שני אנשי ביטחון שנסעו עמו שרדו אף הם את ההתרסקות.

"זה לא הזמן שלי למות", אמר השר המותש בעודו מתאושש על אלונקה. נשיא מדגסקר אנדרי רג'ולינה ספד לקורבנות תאונת הספינה ושיבח את השר בן ה-57 ואת שני אנשי האבטחה הנוספים.

לא ברור כיצד המסוק של השר התרסק, אך הוא אמר כי הוא שחה מהשעה 19:30 ועד 7:30 הבוקר. הוא לא נפצע, אך סיפר כי קר לו. "אני רק רוצה שתשדרו את הווידאו הזה למשפחה שלי שתראה, לעמיתים שלי שיראו, לחברי הממשלה שיראו. אני חי ומצבי טוב", אמר גלה לתושבים במהמבו.

מפקד המשטרה אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי גלה השתמש באחד ממושבי המסוק בתור מצוף. "תמיד היה לו כושר טוב בספורט, והוא המשיך בקצב הזה בתור שר, כמו אדם בן 30. יש לו עצבים מברזל", אמר מפקד המשטרה. גלה שירת במשטרה במשך שלושה עשורים לפני שנכנס לתפקיד כשר הממונה עליה באוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • מדגסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully