וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד ישראל כץ: "מסכן את עתיד הליכוד כדי לקבל כמה קולות"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 22:46

יו"ר האופוזיציה תקף בחריפות את בכיר מפלגתו וטען כי הוא תומך "הליכודניקים החדשים", אותם כינה "תופעה בזויה". "כל חברי הליכוד פעלו להוציא אותם מהתנועה חוץ ממנו", כתב נתניהו. "יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה"

מתיחות בצמרת הליכוד: ראש האופוזיציה בנימין נתניהו יצא היום במתקפה חריפה וחריגה על ח"כ ישראל כץ, ברקע המאמצים של מנהלת הליכוד להדיח משורות המפלגה מתפקדים ששייכים לקבוצת "הליכודניקים החדשים".

נתניהו כתב פוסט ארוך ברשתות החברתיות נגד הליכודניקים החדשים, בו תקף במיוחד את כץ, שמשמש גם יו"ר מזכירות הליכוד. "אני ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך", כתב נתניהו. "מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד והעתיד של כולנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".

המתקפה של נתניהו על כץ בולטת במיוחד לנוכח הניסיון של השניים להפגין באחרונה התחממות והתקרבות ביחסים - נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם כץ ורעייתו רונית פעמיים בשבועות האחרונים. עם זאת, כץ נחשב למי שנתמך על ידי הליכודניקים החדשים, קבוצה שנחשבת על ידי נתניהו ובכירים רבים בליכוד כמעין "גיס חמישי" של אנשי שמאל שרוצים להשתלט על המפלגה מבפנים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ ישראל כץ בישיבת ממשלה, 27 באוקטובר 2019. רויטרס
מתיחות בצמרת הליכוד. נתניהו וכץ/רויטרס

בשנים האחרונות מנהלת הליכוד מובילה מהלכים לדילול כוחם של "הליכודניקים החדשים" והשפעתם על הפריימריז במפלגה, במסגרתם בוטלה חברותם של אלפי מתפקדים המזוהים עם הקבוצה, ובימים אלה יש מאמץ נוסף למנוע את שובם לשורות המפלגה.

נתניהו כתב הערב ברשתות החברתיות כי "'הליכודניקים החדשים'" הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ'סוסים טרויאניים' כדי לרסק את הליכוד מבפנים. אנשי 'הליכודניקים החדשים', רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי 'הדגלים השחורים', מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים".

"הם דורשים לתמוך בוויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים", הוסיף יו"ר האופוזיציה. "'הליכודניקים החדשים' שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ובהמשך מהנהגת המדינה".

עוד כתב כי "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף! לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully