וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שורדים באש ובמים": מסעדת "סוהו" נפתחה יום לאחר השריפה

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 14:48

המסעדה ספגה נזק משני בשריפה שפרצה במתחם בראשון לציון. "היה לנו ממש נס", אמרו הבעלים כשפתחו היום מחדש. "הייתי חייבת לראות מה קורה אחרי כל השמועות עם השריפה", סיפרה סועדת. לאחר הנזקים המשמעותיים שספגה, מסעדת "לופט" הודיעה כי שירות המשלוחים יחזור בעוד יומיים

בווידאו: נזקי השריפה שפרצה במתחם מסחרי בראשון לציון/ראובן קסטרו, מסעדת הסוהו

לאחר השרפה שפרצה אמש (שני) במסעדת "לופט" במתחם מסעדות בראשון לציון, מסעדת "סוהו" השכנה, שספגה רק נזק משני, כבר נפתחה היום מחדש.

ארז מוסאצ'ו, מבעלי המסעדה אומר על כך שהאש הגדולה לא התפשטה לחלל מסעדתו: "היה לנו ממש נס, אלוהים שמר עלינו. הנס של הסוהו".

בנצי בן שמחון, מהבעלים של סוהו, סיפר כי הגיע "בתוך שבע דקות. התקשרו אלי אמרו לי 'שמע, המקום נשרף', וביקשו שאפתח את דלתות ותריסי החירום, בזמן שפינו פה את כל השולחנות. חשבו רק על לפנות את האנשים, שלא יהיה פה נזק בגוף או בנפש. כשהגעתי לפה הכל היה חשוך ועשן".

מסעדת הלופט בראשל"צ שניזוקה בעקבות שריפה שפרצה במתחם 21 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
מסעדת ה"לופט" בראשון לציון/ראובן קסטרו

מנהלת המשמרת שנכחה במקום בזמן השרפה סיפרה כי "בהתחלה היה ריח באזור אחד של המסעדה, פתחנו את הדלת וסגרנו את המזגנים - חשבנו שהמזגן הוציא ריח מהחום, ואז ראינו שזה לא עובר. השף שלנו הגיע, ואמר 'בואי בואי, הלופט נשרף'. אז התקשרנו למכבי אש. פינינו את כולם מהר, אמרנו להם לעזוב את המקום כמו שהוא. לא חשבונות לא כלום, ופינינו את כל העובדים".

בן שמחון הוסיף על עבודתם במקום במהלך כל הלילה כדי לפתוח שוב את המסעדה כבר היום: "בנינו קיר בחלק שניזוק אצלנו, הגיעו לפה אנשי נקיונות שהביאו מפוחים לשאוב את הריחות, עשינו בקרת נזקים, הגיעו לפה מלא שמאים, שטפנו את כל הכלים, חלק מהעובדים התנדבו לבוא לעזור". עוד סיפר בנצי על מסעדת ה"לופט" :"אנחנו רוצים שהם יחזרו לעבוד במהרה ושיהיה להם טוב, אנחנו שכנים שלהם 22 שנה - זה לא הולך ברגל".

מסעדת הלופט בראשל"צ שניזוקה בעקבות שריפה שפרצה במתחם 21 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
"אמרנו לכולם לעזוב מהר, לא חשבונות לא כלום", מנהלת המשמרת ב"סוהו"/ראובן קסטרו

"שאלתי על הבוקר אם המסעדה תהיה פתוחה אמרו לי שכן", סיפר סרוגו, לקוח קבוע במסעדה, "אם היא הייתה נסגרת היה לי מאוד קשה, זה הבית השני שלי פה. הרגשה מעולה פה עכשיו, הכל כרגיל".

"אני אוכלת פה פעם פעמיים בשבוע", סיפרה מיכל, גם היא לקוחה קבועה, "שמענו אתמול בחדשות את כל הבלאגן שהיה, אז הייתי חייבת לבוא לראות מה קורה אחרי כל השמועות עם השרפה, זה ממש נס. הסוהו לשמחתי שורדים באש ובמים".

שעות לאחר הודעת "הסוהו" על פעילותה, אודי עובדיה, מבעלי מסעדת "לופט" שנשרפה אמש, בישר כי כבר ביום חמישי הקרוב שירות המשלוחים של המסעדה ייפתח, ובהמשך המסעדה תעדכן על מועד פתיחת המסעדה מחדש: "ראשית אנו שמחים שהנזק הוא לרכוש בלבד, רבות בזכות מערכת בטיחות האש של המסעדה ומסתכם בחלק החיצוני שלה. למרות שהמסעדה היתה הומה אדם במזל גדול לא נפגע אף אחד מהלקוחות והצוות".

עוד עובדיה סיפר כי השריפה פרצה באזור הגג, וכי לפי הערכה ראשונית השרפה נגרמה בשל קצר שנגרם ממזג האוויר. "אנחנו רוצים להודות לכולם על התמיכה הנרחבת והצעות לסיוע שאנחנו מקבלים ללא הרף, עם ישראל במיטבו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully