וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן הציג גור נשיאותי חדש: "ברוך הבא, קומנדר"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 12:46

נשיא ארה"ב, שמצבו בסקרים בכי רע, חשף את הכלב המשפחתי החדש, גור של רועה גרמני. ביידן כבר הביא עמו לבית הלבן שני כלבים - צ'אמפ ומייג'ור - אך ביוני מת צ'אמפ בגיל 13

קומנדר, הכלב החדש של הנשיא ג'ו ביידן. הטוויטר של ג'ו ביידן, אתר רשמי
מסתגל לחיים החדשים בבית הלבן. קומנדר משחק עם כדור טניס/אתר רשמי, הטוויטר של ג'ו ביידן

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הציג אתמול (שני) כלב נשיאותי חדש בבית הלבן - קומנדר, גור רועה כלבים, שאותו כינה "התוספת החדשה למשפחת ביידן".

הנשיא הדמוקרטי, הסובל מפופולריות נמוכה, כתב בטוויטר "ברוך הבא לבית הלבן, קומנדר", ושיתף סרטון של הכלבלב רץ עם כדור טניס בפיו. בסרטון נראה ביידן מוביל את קומנדר ברצועה לבית הלבן יחד עם אשתו, ג'יל.

הבית הלבן לא מסר פרטים נוספים על קומנדר, הכלב השלישי של משפחת ביידן מאז שנכנסו לבית הלבן. הכלבים הנשיאותיים היו מסורת ארוכת שנים שנשברה על ידי הנשיא הקודם דונלד טראמפ, וביידן הביא עמו את צ'אמפ ומייג'ור, שני רועים גרמניים, בעת שנכנס לבית הלבן.

ביוני, הנשיא והגברת הראשונה הודיעו שצ'אמפ מת בגיל 13, בעוד שמייג'ור התקשה להסתגל לחיים במעון הנשיאותי. במרץ, מייג'ור הוחזר לזמן קצר לבית משפחת ביידן בדלוואר בעקבות נשיכה של אחד מאנשי הצוות, ובאפריל הודיעה הגברת הראשונה על "אימונים נוספים" שהוא יעבור.

ביידן ייחס את התנהגותו הפרועה של מייג'ור לנוכחותם של אנשים רבים, בהם סוכני השירות החשאי, במתחם הרחב של הבית הלבן. הזוג הנשיאותי הבטיח להביא גם חתול לבית הלבן, ודוברת הממשל ג'ן סאקי הכריזה בעבר כי הוא "ישבור את האינטרנט. עם זאת, הוא טרם הצטרף למשפחה בבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully