וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנצלות נדירה בכנסת: ח"כ ארבל התנצל בפני גנץ על השיימינג הפומבי

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 17:53

ההתנצלות מגיעה לאחר שבשבוע שעבר חשף ארבל במליאת הכנסת שגנץ נפגש עם חברת מפלגתו יעל רון בן משה למרות שהיה צריך להיות בבידוד. ההתנצלות נגעה לשיימינג כשלעצמו, ולא לבידוד אותו הפר גנץ. "הביוש שעשיתי לא היה נכון, טעיתי. סליחה", אמר

בווידאו: חבר כנסת משה ארבל מתנצל בפני בני גנץ/ערוץ הכנסת

ח"כ משה ארבל מש"ס התנצל היום (שני) בפני שר הביטחון בני גנץ וחברת מפלגתו יעל רון בן משה, לאחר השיימינג הפומבי שעשה לשניים בשבוע שעבר, כשסיפר שגנץ הפר בידוד. ההתנצלות של ח"כ ארבל נגעה לשיימינג עצמו, אף שגנץ אכן הפר את הבידוד לו נדרש. "הביוש שעשיתי לא היה נכון, טעיתי. סליחה".

"בסעודת ליל שבת בביתי, ישבתי לשוחח עם ילדי המתבגרים", סיפר ארבל במליאת הכנסת, "הם אמרו לי: 'אבא, אנחנו מכירים אותך בעשייה הציבורית הרבה מאוד זמן. הביוש הזה שעשית לשר הביטחון ולחברת הכנסת יעל רון בן משה לא מתאים לך. התלבטתי איך להגיב. באותה השנייה אמרתי להם: 'ילדי, אתם צודקים'. לכן, אני עומד כאן באותה במה, באותו מקום, מבקש לתקן, להישיר אליך מבט שר הביטחון ואליך חברת הכנסת ואליך יושב ראש הכנסת ולומר 'סליחה, טעיתי'". לאחר שסיים לדבר, לחץ את ידו של גנץ.

לחיצת ידיים בין ח"כ משה ארבל וגני גנץ, לאחר שהראשון התנצל בפני השני שבייש אותו בפומבי כשחשף שהפר בידוד. 20 בדצמבר 2021. ללא, צילום מסך
"הביוש שעשיתי לא היה נכון". לחיצת היד בין ח"כ ארבל וגנץ לאחר ההתנצלות/צילום מסך, ללא

בשבוע שעבר סיפר ח"כ ארבל, שגנץ הפר בידוד באותו יום כשנפגש עם חברת מפלגתו יעל רון בן משה. ח"כ אחמד טיבי, שניהל את הישיבה בזמן שארבל דיבר, אמר כי חברת הכנסת רון בן משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה, עד לבירור הטענה.

גנץ חזר מסבב פגישות עם בכירים בבית הלבן, והגיע לחדר מבודד במשכן הכנסת שהוקצה לו במיוחד, כדי שיוכל להשתתף בהצבעות. לטענת ארבל, הוא ראה את גנץ יושב בחדר עם דלת פתוחה במרחק של פחות משני מטרים בפגישה עם ח"כ יעל רון בן משה ממפלגתו, כשהוא ללא מסכה.

ארצות הברית, ממנה גנץ חזר, הוגדרה כמדינה כתומה ועל כן גנץ היה מחוייב בבידוד. בגלל הקושי בגיוס רוב בשל מדיניות אי הקיזוזים של האופוזיציה, גנץ, יחד עם ראש הממשלה נפתלי בנט שחזר מאיחוד האמירויות, הגיעו למליאת הכנסת להצביע דרך יציע המבודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully