וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהר בשב"ס נעצר: חשוד בהברחת סמים וטלפונים לעודה קוטייר

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 10:33

הסוהר, המשרת בכלא שקמה שבדרום, נעצר על ידי יחידת להב 433 בחשד שקיבל שוחד עבור הכנסת החפצים. יחד עמו נעצרו גם אשתו, שחשודה שסייעה לו, וקוטייר, ראש ארגון ששלט בעולם הפשע במשולש. תועדו עשרה מקרים שבהם הוכנסו חפצים לתא שלו

סוהר בשב"ס נעצר החשד שהבריח עבור ראש ארגון הפשע עודה קוטייר, המרצה מאסר בכלא שקמה, סמים, טלפונים ניידים וחפצים נוספים - בתמורה לשוחד. כך פרסמה היום (ראשון) היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 שביצעה את המעצר. יחד עמו נעצרו גם אשתו, שחשודה בקבלת דבר במרמה, וקוטייר עצמו.

על פי החשד, הסוהר, תושב הצפון, העביר לאסירים באופן נסתר חפצים שונים עבור כסף וטובות הנאה. תועדו עשרה מקרים שבהם קיבל קוטייר את החפצים לתאו. לפי החשד, אשתו סייעה לו לבצע את המעשים.

העבריין עודה קוטייר. באדיבות אתר פוסטה, מערכת וואלה!
קוטייר/מערכת וואלה!, באדיבות אתר פוסטה

קוטייר, בן 38, מוכר כראש ארגון פשע ששלט בשנים האחרונות בעולם הפשע באזור המשולש. את כוחו ומעמדו השיג לאחר שעל פי המודיעין המשטרתי שימש כיד ימינם ואיש הביצוע של העבריין איתן חייא המוגדר כ"סנדק של עולם הפשע הישראלי" וכן של כנופיית הפשע של משפחת חרירי.

בשנים האחרונות הוא ואחיו הקימו לטענת המשטרה ארגון משל עצמם. הם פועלים בעיקר במגזר הערבי במשולש תוך הפעלת אלימות קשה, ועל פי החשד עסקו בסחר בסמים, סחיטה, גביית דמי חסות ואף מתן הלוואות בשוק האפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully