וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: 27 הרוגים בשריפה במבנה משרדים באוסקה

עודכן לאחרונה: 17.12.2021 / 12:36

המשטרה חושדת שמדובר בהצתה, ועשרות כבאים פעלו כדי להשתלט על האש במבנה בן השמונה קומות. "היה הרבה עשן סמיך, היה גם ריח חזק"

מבנה משרדים שעלה באש בעיר אוסקה, יפן, 17 בדצמבר 2021. רויטרס
מבנה משרדים שעלה באש בעיר אוסקה, יפן, 17 בדצמבר 2021/רויטרס

שריפה פרצה היום (שישי) במבנה משרדים בעיר אוסקה שביפן, והחשש הוא ש-27 איש נספו במהלכה. בסוכנות הידיעות קיודו דווח כי המשטרה חוקרת חשד להצתה וכי אדם לא מזוהה חשוד כמי שהתחיל את השריפה. גורם במחלקת כיבוי האש העירונית אמר כי 27 איש היו בדום לב, מונח שבו משתמשת התקשורת היפנית לפני שמקרה המוות מאושר על ידי רופא, ואדם אחד נוסף נפצע.

בשידורי הטלוויזיה נראו עשרות כבאים עובדים בתוך המבנה בן שמונה קומות ומחוץ לו, והחזית השרופה של הקומה הרביעית נצפתה דרך החלונות השבורים והמושחרים. לפי הדיווחים המקומיים, בקומה הזו יש מרפאה המספקת שירותי בריאות נפשית וטיפול רפואי כללי.

לפי הרשויות, השריפה זוהתה בשעה 10:18 בקומה הרביעית, ונכון לשעות אחר הצהריים, 70 כבאיות היו בזירה. השריפה במבנה, השוכן ברובע העסקים והבידור הסואן של עיר הנמל המערבית, כובתה אחרי חצי שעה. יושבי המשרדים בקומות האחרות פונו ככל הנראה מהמבנה.

"כשהסתכלתי החוצה, ראיתי להבה כתומה בחלון הקומה הרביעית של המבנה", סיפר עד ראיה, שהיה במבנה סמוך. "אישה נופפה מחלון הקומה השישית וביקשה עזרה". עדת ראיה אחרת סיפרה לערוץ הציבורי NHK כי "היה הרבה עשן סמיך, היה גם ריח חזק".

זאת השריפה הקטלנית ביותר ביפן מאז יולי 2019, כש-36 איש נספו בהצתה באולפן אנימציה בקיוטו.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • אוסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully