וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב האב שנפצע בתאונה בבנימין, התבשר על מות ילדיו

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 18:27

בבית החולים בילינסון קראו לבני משפחתו של יניב מעודד, האב שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין לפני כשבועיים, לעדכן אותו לראשונה על מות ילדיו הללי וטוב ראי שנהרגו בתקרית הקטלנית, וכן על מצבה של אשתו הודיה שאיבדה את עוברה. "הוא שאל מיוזמתו על הילדים וסיפרנו לו"

האב שנפצע קשה בתאונה בבנימין התבשר על מות ילדיו: "יש עוד דרך ארוכה"/עריכה: אביעד בללי

יניב מעודד, האב שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין לפני כשבועיים, התבשר היום (רביעי) על מות שני ילדיו, הללי וטוב ראי, בתאונה. אשתו, הודיה, מאושפזת עדיין במצב קשה ואיבדה את עוברה.

"מצבו של יניב השתפר ברמה שיכולנו לשוחח איתו ולמסור לו את הבשורות הקשות שחיכו לו. זה נעשה בצורה עדינה עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע, עובדים סוציאליים וקרובי משפחתו. יניב נשאר עטוף באהבה של הקרובי משפחה. ואנו נמשיך ללוות אותו בעתיד", נמסר מבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם הוא מאושפז.

"זו התמודדות לא פשוטה", סיפר ישי ראוכברגר, אחיה של הודיה: "מכיוון שהוא עדיין מונשם הוא שואל שאלות בעזרת סימונים. הרופאים שיתפו אותו במצבו ובמצבה של הודיה, הוא שאל מיוזמתו על הילדים וסיפרנו לו. הוא לא זוכר את התאונה, חוזר על שאלות. מאוד קשה לעיכול".

משפחת מעודד. באדיבות המשפחה
משפחת מעודד לפני התאונה/באדיבות המשפחה

האחים הללי וטוב ראי נהרגו בתאונת הדרכים בצומת עופרים שבבנימין ביום שישי לפני שבועיים. מותה של בת השש נקבע בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, יום לאחר שנהרג אחיה בן השלוש בהתנגשות בין הרכב שבו נסעו עם הוריהם לרכב פלסטיני.

מהחקירה הראשונית עלה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין, התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה. עוד עולה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully