וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ: יש הרבה אגדות על הקשר בין ביבי לשרה - אבל הוא באמת אוהב אותה

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 12:21

ביום ה-11 לעדותו, אמר חפץ כי היה לו קשה לחתום על הסכם עד המדינה בשל הקשר הקרוב שהיה לו עם אשת ראש הממשלה לשעבר. "נתניהו הרגיש מחויב לתקן את הדמוניזציה שהתקשורת עשתה לה, חשב שזה נגרם לה בגללו"

בווידאו: ניר חפץ ביום האחד עשר לעדותו במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת הבוקר (רביעי) חקירתו הנגדית של עד המדינה ניר חפץ, לשעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, המואשם בקבלת שוחד בתיק 4000. זהו יום העדות ה-11 של חפץ.

בדיון שאל עו"ד בעז בן צור את חפץ בנוגע לטיפול התקשורתי בנוגע לשרה נתניהו עצמה. בעדויות הקודמות הסביר חפץ הסביר שבנושא רעיית ראש הממשלה, היתה לו חופשיות רבה לניהול תקשורתי, כשהיה מדובר באירועים ממלכתיים של שרה נתניהו, שאינם מקרינים על פעילותו הפוליטית של בנימין נתניהו. עם זאת הבהיר שגם בפעילות זו הוא עדכן את נתניהו, "בסוף רק הייתי מדווח לבנימין נתניהו שהיא מרוצה. זה חשוב לו. הוא ראה את עצמו מחוייב לשיפור התדמית שלה, כי לאורך השנים הוא הרגיש שהמתקפות עליה הן בגללו".

חפץ סיפר שהנושא היה חשוב מאוד לנתניהו. "הוא מודע לחלוטין, משום שזה מאד עמוק אצלו, המשפחה עם המון ערבות הדדית,", אמר חפץ, "אכפת לו באופן אמיתי לתקן את הדמוניזציה שהתקשורת עשתה לו, והוא מרגיש שנעשה לו עוול בגללה, הוא אוהב אותה. יש הרבה אגדות על הקשר שלהם, אבל אני ראיתי את זה מבפנים, זה באמת קשר מאד יפה".

בנימין ושרה נתניהו בליל הבחירות, בנייני האומה, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"נתניהו באמת אוהב את שרה". בנימין ושרה נתניהו/ראובן קסטרו

חפץ נחקר בנוגע ליחסיו עם שרה נתניהו, עימה היו לו יחסים קרובים כהגדרתו. הוא העיד כי התקשה לחתום על הסדר עד מדינה בשל הקשר ביניהם. "הקושי הרגשי הכי גדול שלי לחתום על הסדר עד מדינה, חוץ מהמשפחה שלי, היה שרה נתניהו".

בדיון הציג בן צור פניות בנוגע לאירועים של שרה נתניהו, כמו ביקורה במקלט לנשים מוכות או פניה למנכ"ל וואלה אילן ישועה, עם פוסט של דוברת תנו לחיות לחיות אתי אלטמן, ששיבחה את פעילותה של נתניהו. חפץ אישר כי הוא הפיץ אותן בתפוצה רחבה. על שאלת בן צור, האם עדכן בפניות אלה את ראש הממשלה, השיב חפץ כי "בכל מקום שיש הצלחה אני מעדכן אותו, הצלחה לגבי שרה, תיקון התדמית שלה היה בנפשו - אני מעדכן אותו".

בדוגמה נוספת שהוצגה מופיעה התכתבות עם ישועה, בנוגע לפניה של האתר על אייטם של תערוכת אמנות של ציור עירום של יאיר נתניהו, אותה חפץ ניסה לשכנע את ישועה לא להעלות. בן צור שאל את חפץ האם אמר שהבקשות הן של בנימין נתניהו. "בדרך כלל ייחסתי את הדבר או לראש הממשלה באופן אישי או הגדרה מעורפלת שכוללת את כולם", ענה חפץ. "על אילן ישועה רציתי שהוא לא יידע על בני המשפחה, עם אלוביץ הייתי גלוי", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיון בתיק האלפים | המשך עדותו של ניר חפץ. המחזוי, ירושלים המשך משפט נתניהו. המחוזי, ירושלים 15 בדצמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
התקשה לחתום על הסדר עד מדינה בגלל הקשר איתה. חפץ/פלאש 90, יונתן זינדל

"לעיתים יש פניות חריגות מצד יאיר נתניהו או שרה, או שהם פונים או שהם משכנעים את ראש הממשלה", המשיך חפץ. "פניה חריגה יכולה להיתפס על ידי הזרם המרכזי של התקשורת כמביך", הוא הסביר, ולאחר מכן אמר שבמקרה כזה ייתכן שייחס אותה לראש הממשלה עצמו. "עם אלוביץ אני לא זקוק לזה, כי מספיק להגיד ששרה מבקשת".

בהמשך עברה החקירה לדון במעמדו של אתר וואלה! בשוק התקשורת. לדברי חפץ, האתר לא נמנה בעשירייה הראשונה של כלי התקשורת החשובים לנתניהו ולו. "מה שאני משקף לך פה זה חד משמעית התפיסה של בנימין נתניהו, לבנימין נתניהו גם ערוץ 20 יותר חשוב מוואלה!, כי מבחינתו זה פוקס ניוז הישראלי", אמר.

בחקירה הודה חפץ כי קישר בין ערן טיפנברון, שעזב אותה עת את אתר וואינט, אותו ערך, לבין נתניהו. "הדרך לתרגם את כמות הגלישה האדירה להשפעה, לקחת מישהו מהמתחרה שעושה את זה כמו וואינט או הארץ, שיודעים לתרגם את נתוני ההפצה להשפעה, ולהביא אותו", סיפר חפץ. "הוא היה ראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות, שליח של העיתון בגרמניה, הוא יודע את העבודה", אמר על טיפנברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully