וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער מגבה את שאשא-ביטון: "ההחלטה לפטר את מנכ"ל משרדה - נכונה"

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 9:29

יו"ר תקווה חדשה הביע את תמיכתו בחברת מפלגתו, נגדה נשמעה ביקורת רבה בעקבות החלטתה לפטר את מנכ"ל משרדה יגאל סלוביק. סער בירך על החלטתה ועל מינוי דלית שטאובר במקומו. "מתנהל נגדה קמפיין פייק ניוז - מאז שפוטר, סלוביק משתדל להוכיח שמלכתחילה לא היה ראוי לאמונה"

בווידאו: שרת החינוך מתייחסת לפיטורי מנכ"ל המשרד/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער גיבה הבוקר (רביעי) את החלטתה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון לפטר את מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק. בנוסף גינה סער את הביקורת שהושמעה נגד השרה, על ניהולה את המשרד וכן האופן בו פיטרה את מנכ"ל המשרד ומקורביו. "יש לה גיבוי מוחלט גם מול קמפיין הפייק ניוז המאורגן והמופרך שמתנהל נגדה", אמר.

"שרת החינוך קיבלה שתי החלטות נכונות", כתב סער בחשבון הטוויטר שלו, "הראשונה - להביא לסיום כהונת המנכ"ל (שמשתדל להוכיח מאז שמלכתחילה לא היה ראוי לאמונה). השניה - למנות את דלית שטאובר,אשת חינוך מובהקת, מצוייינת וערכית לתפקיד".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ומנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק. מרים אלסטר, פלאש 90
"יש לה גיבוי מוחלט מול קמפיין הפייק ניוז שמתנהל נגדה". שאשא-ביטון וסלוביק, בשבוע שעבר/פלאש 90, מרים אלסטר

בסביבת המנכ"ל המפוטר נשמעה ביקורת בתחילת השבוע על התנהלות השרה. "אחרי שנתיים וחצי במטה לביטחון לאומי, אחרי שהוא היה הפרויקטור הראשון של הקורונה - הוא לא מבין את המערכת?", אמר מקורב למנכ"ל, שהתנגד להחלטה לפטרו. "מערכת החינוך חייבת שינוי, ואם היא לא תשתנה היא לא תהיה רלוונטית".

בנוסף עובדי המשרד המקורבים לסלוביק מתחו ביקורת על פיטוריהם, עליהם הודיעו להם בשעות הלילה בטלפון. "בעשר בלילה הודיעו להם שהם מפוטרים. זה נראה הזוי. למה אי-אפשר היה לעשות את זה מחר? שיגיעו למשאבי אנוש ויפטרו אותם, כמו שמדברים עם בני אדם. בסוף זה אנשים. משרד החינוך לא רואה את האנשים בקצה", מסר אותו מקורב.

אמש בחרה יפעת שאשא-ביטון בדלית שטאובר לתפקיד מנכ"לית משרד החינוך. שטאובר כיהנה ב2013-2011 כמנכ"לית משרד החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully