וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט מגיב לדברי בר-לב על המתנחלים: "תופעות שוליות יש בכל ציבור"

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 14:27

ראש הממשלה יצא להגנת ציבור המתנחלים ואמר כי אוכלוסייה זו סובלת מאלימות וטרור באופן יומיומי במשך שנים. בנט אמר את הדברים בתגובה לציוץ בו שר הבט"פ גינה "אלימות מתנחלים" בפני דוברת משרד החוץ האמריקני. בצל הסערה, בר-לב סייר באזור הר חברון וספג ביקורת: "מקומם"

בווידאו: אחרי הצתת התאים- השר לביטחון הפנים סייר בכלא קציעות/דוברות שב"ס

ראש הממשלה נפתלי בנט יצא היום (שלישי) להגנת ציבור המתנחלים ואמר כי הם סובלים מאלימות וטרור, זאת בתגובה לדבריו של שר הבט"פ עמר בר-לב נגד אלימות מצד מתיישבים ביהודה ושומרון. בנט כתב בטוויטר: "המתיישבים ביהודה ושומרון סובלים מאלימות ומטרור, יום יום, עשרות שנים. הם חומת המגן של כולנו ועלינו לחזק אותם ולתמוך בהם, במילים ובמעשים. תופעות שוליות יש בכל ציבור, צריך לטפל בהן בכל האמצעים, אבל אסור לנו להכליל ציבור שלם", ציין.

בר-לב כבר ספג ביקורת מימין על אמירתו ומוקדם יותר היום השיב לה. "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא", כתב בר-לב בטוויטר. "אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים, הוסיף.

הסערה החלה בעקבות ציוץ שפרסם אתמול השר בטוויטר בו סיפר כי נפגש עם ויקטוריה נולנד, דוברת משרד החוץ האמריקני, וכתב כי היא "התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית".

רה"מ, נפתלי בנט והשר לביטחון פנים עמר בר לב. יוסי אלוני, פלאש 90
בנט ובר-לב/פלאש 90, יוסי אלוני

בצל הסערה, בר-לב ערך היום סיור בשטחים, באזור דרום הר חברון. בסיור השתתף גם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. תנועת "אם תרצו" מסרה כי הסיור הינו "בהמשך לסיור של ועדת החוץ והביטחון שהתקיים ביום ראשון באזור, שמתקיים לדברי תושבים באזור אך ורק כדי לסקור את 'אלימות המתנחלים' בשטח".

במועצת הר חברון אמרו כי ראש המועצה, יוחאי דמרי, הגיע לפגוש את השר וצמרת המשטרה ביישוב אביגייל והציג בפני השר את "נתוני האלימות שעוברים המתיישבים". "האמירה אתמול קוממה אותי, רק באיזור הזה בשנה האחרונה זרקו על המתיישבים מאות אבנים ועשרות בקבוקי תבערה ושלושה רועי צאן יהודים נפצעו בשבועיים האחרונים מאלימות כלפיהם", אמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סיורו של שר הביטחון פנים, עומר בר לב עם צמרת המשטרה בהר חברון 14 בדצמבר 2021. המועצה האזורית הר חברון, אתר רשמי
בר לב בדרום הר חברון, היום/אתר רשמי, המועצה האזורית הר חברון

אתמול תקפה שרת הפנים איילת שקד את שותפה לקואליציה וכתבה לו: "התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר. ‏האלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקבוקי תבערה על יהודים שקורים מדי יום - רק בגלל שהם יהודים, וכל זה בעידוד ובתמיכת הרשות הפלסטינית".

השר לשירותי דת, מתן כהנא, כתב בטוויטר "עצוב לראות שאיש ביטחון עתיר ניסיון ושנים, מקבל נרטיב שקרי וכל כך מעוות", וביקש מהשר בר לב לחזור בו.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully