וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מש"ס טוען: בני גנץ הפר בידוד בכנסת - ונפגש עם חברת מפלגתו

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 0:05

גנץ חזר מסבב פגישות עם בכירים בבית הלבן, והגיע לחדר מבודד במשכן הכנסת שהוקצה לו במיוחד, כדי שיוכל להשתתף בהצבעות. לטענת ח"כ משה ארבל, הוא ראה את גנץ יושב בחדר עם דלת פתוחה במרחק של פחות משני מטרים בפגישה עם ח"כ יעל רון בן משה ממפלגתו, כשהוא ללא מסכה

יו"ר כחול לבן, בני גנץ בפתח ישיבת סייעתו בכנסת 4 באוקטבור 2021. ראובן קסטרו
הפר בידוד? גנץ/ראובן קסטרו

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ הפר בידוד הערב (שני) כשנפגש עם חברת מפלגתו - כך טען ח"כ משה ארבל מש"ס במליאת הכנסת. ח"כ אחמד טיבי, שניהל את הישיבה בזמן דברי ארבל, אמר כי חברת הכנסת יעל רון בן משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה, עד לבירור הטענה.

גנץ חזר מסבב פגישות עם בכירים בבית הלבן, והגיע לחדר מבודד במשכן הכנסת שהוקצה לו במיוחד, כדי שיוכל להשתתף בהצבעות. לטענת ארבל, הוא ראה את גנץ יושב בחדר עם דלת פתוחה במרחק של פחות משני מטרים בפגישה עם ח"כ יעל רון בן משה ממפלגתו, כשהוא ללא מסכה.

ארצות הברית, ממנה גנץ חזר, מוגדרת כמדינה כתומה ועל כן הוא מחוייב בבידוד. בגלל הקושי בגיוס רוב בשל מדיניות אי הקיזוזים של האופוזיציה, גנץ, יחד עם ראש הממשלה נפתלי בנט שחזר מאיחוד האמירויות, הגיעו למליאת הכנסת להצביע דרך יציע המבודדים.

חדרי הבידוד של רהמ בנט ושר הביטחון גנץ שהוכנו במיוחד עבורם לטובת ההצבעות הלילה בכנסת 13 בדצמבר 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
חדר הבידוד של גנץ/אתר רשמי, מערכת וואלה!

ארבל שהיה עד לטענתו להפרת הבידוד אמר כי "אנחנו כאן בכנסת נמצאים באירוע אפידמיולוגי חמור מאוד". הוא טען כי הוא ראה את גנץ יושב בחדר פתוח עם דלת פתוחה במרחק פחות משני מטרים בפגישה עם ח"כ יעל רון בן משה ללא מסיכה, בעיניי ראיתי". הוא תקף את שר הביטחון: "אנחנו בעיצומה של מגיפה, מה קורה לכם? איזה זלזול בחיי אדם. מותר לכם הכל?"

בסביבת גנץ טענו כי יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר אלא עמדה מחוצה לו, ומלשכת גנץ נמסר כי הוא "נהג מאז שהגיע לכנסת לפי הנהלים וח"כ יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר הבידוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully