וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל ששירת בכלא גלבוע העיד בפרשת סרסור הסוהרות: "נחשף בזמן אמת למה שהתרחש"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 14:56

החייל ששירת בכלא ב-2017 מסר עדות ביחידה לחקירות סוהרים במשטרה. הוא סירב לפרט על פרטי עדותו, אך אם יעלו בה פרטים חדשים, תוכל היחידה החוקרת לזמן את קצין המודיעין לחקירה מחודשת באזהרה. בנוסף, סוהרת תעיד נגד אסיר ביטחוני שלדבריה נגע בה בצורה מגונה

בווידאו: חייל ששירת בכלא גלבוע ונחשף לסרסור בסוהרות העיד היום במשטרה/צילום: לירן לוי

חייל ששירת בשנת 2017 בכלא גלבוע מסר הבוקר (שני) עדות פתוחה ביחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) במשטרה בפרשת סרסור הסוהרות. החייל זומן למשטרה לאחר שסיפר למקורביו כי נחשף בזמן אמת למה שהתרחש באגף 5 בכלא גלבוע.

המשטרה קיבלה אישור מהפרקליטות לזמן את החייל לעדות. אם בעדות שיספק יעלו פרטים חדשים - תוכל היחידה החוקרת לזמן את קצין המודיעין לחקירה מחודשת באזהרה, שם יצטרך לתת לחוקרים תשובות על המידע החדש שסיפק החייל בעדותו. החייל סירב לפרט על פרטי עדותו ואמר כי את מה שיש לו למסור הוא מסר הבוקר לחוקרי המשטרה.

כלא גלבוע. משה שי, פלאש 90
כלא גלבוע/פלאש 90, משה שי

לוואלה! נודע כי חיילת נוספת ששירתה כסוהרת זומנה ליחידה הארצית לחקירות סוהרים ובכוונתה להעיד נגד מחמוד עטאללה שלדבריה נגע בה במספר הזדמנויות. "עטאללה ניהל את הכלא", סיפרה הסוהרת והוסיפה כי במהלך שירותה כשעבדה במשמרת לילה, רוצח משפחת פוגל, אמג'ד עוואד, שפך בכוונה שמן חם מחוץ לתא שלו על מנת שהסוהרת לא תבחין בכך ותחליק.

הסוהרת ששמה לב לכך צעקה על המחבל ולדבריה, עטאללה התעורר מהשינה וביקש ממנה להפסיק לצעוק ואמר שידאג שזה יטופל. "בבוקר הם סגרו את הסיפור בשקט בתוך האגף ולא עשו למחבל שום דבר, יכולתי להחליק ולהיפצע וזה ממש לא עניין אותם, את הכל היו סוגרים שם בשקט, רק שהמחבלים יהיו מרוצים".

  • עוד באותו נושא:
  • כלא גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully