וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונאת השקשוקה: עו"ד חשודה בעוקץ בת של שחקנית וקציני להב עמם ניהלה רומן

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 14:35

עוה"ד חשודה שהשתמשה בכרטיסי אשראי של הקצינים ונהגה להשפיל אחד מהם. היא נעצרה בשבוע שעבר בחשד שהונתה את לקוחתה, בת השחקנית. כעת התברר שהיא נהגה להשתמש בכספיה באמצעות הקצינים, שמוגדרים נפגעי עבירה. שם של כלכלן בכיר שורבב לפרשה כשנרשם על משלוח מד"ר שקשוקה

משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
במשטרה חשדו תחילה כי גם הקצינים שותפים למעשיה של עורכת הדין. משרדי להב 433/שלומי גבאי

עורכת דין חשודה בהונאת שני קצינים בכירים בלהב 433 תוך שימוש בכרטיסי האשראי שלהם - כך נודע לוואלה!. החשודה, בת 43 מתל אביב, נעצרה בשבוע שעבר בחשד שהונתה באופן סדרתי בת של שחקנית תיאטרון מפורסמת אותה היא מייצגת ואיימה כי תחשוף עליה מידע אישי.

על פי ממצאי הפרשה, עורכת הדין ניהלה קשר רומנטי עם שני הקצינים. במשטרה חשדו תחילה כי גם הקצינים שותפים למעשיה של החשודה מכיוון שהשתמשו בכרטיס האשראי בתה של השחקנית - אך לאחר בדיקה מקיפה התגלה כי הם היו לכאורה קורבנות עוקץ סדרתי של החשודה. לדברי אחד מהם, החשודה נהגה להשפיל אותו ולהטיל עליו משימות בישול וניקיון לטובתה. שני הקצינים מסרו עדות במרחב ירקון כנפגעי עבירה.

דר שקשוקה, פברואר 2012. דניאל בוק
תחילה נחשד כי מי שהזמין את האוכל על חשבון בת השחקנית היה אחד הקצינים. ד"ר שקשוקה/דניאל בוק

אחד הקצינים טען בחקירה כי עורכת הדין ניצלה אותו במספר הזדמנויות תוך משיכת כספים מכרטיס האשראי שלו. שוטרת נוספת בלהב 433 נעקצה לכאורה בידי עורכת הדין כאשר שכרה את שירותיה של החשודה בעסקת נדל"ן שביצעה. היא גילתה זאת כששמה לב לחיובים בכרטיס האשראי שלה שלא בוצעו על ידה.

לוואלה! נודע כי שמו של בכיר במערכת הבנקאית בישראל שורבב תחילה לפרשה, ככל הנראה על לא עוול בכפו. זאת, לאחר שלמשרדה של עורכת הדין הגיע משלוח ממסעדת ד"ר שקשוקה, ושם המזמין היה שמו של הבכיר. תחילה חשדו במשטרה כי מי שהזמין את האוכל על חשבון בת השחקנית היה אחד הקצינים, אך בדיקה שהתבצעה במחלקה לחקירות שוטרים שללה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully