וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלתא, התקציב והפשיעה בחברה הערבית: דף המסרים של ממשלת בנט-לפיד

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 15:39

במסמך שחילקה לשכת רה"מ לשרים היא מונה את ההישגים הגדולים בחצי השנה הראשונה לכהונת הממשלה, תחת הכותרת "טופ 6". במקום הראשון נמצא המאבק בווריאנט הקורונה: "ישראל מהווה מודל עולמי". למרות השיא במספר הנרצחים הערבים, התכנית נגד הפשיעה נרשמת גם היא כהצלחה

בווידאו: בנט בישיבת הממשלה מדבר על אפשרות של חיסון רביעי לאוכלוסיות בסיכון/מערכת וואלה!

לשכת ראש הממשלה חילקה הבוקר (ראשון) לשרים דף מסרים לציון חצי שנה לכהונת הממשלה. בראש המסמך, שהגיע לידי וואלה!, מופיעה רשימת הישגים תחת הכותרת "טופ 6".

בראשם נמצא המאבק בזן הדלתא של נגיף הקורונה. "משק פתוח וכלכלה צומחת, ללא יום אחד של סגר או מגבלות הרסניות", נכתב בהסבר. עוד נטען כי "מדינת ישראל מהווה מודל עולמי להתמודדות מוצלחת עם הנגיף בזכות חיסון הבוסטר וחיסוני הילדים, 100% בדיקות לחוזרים מחו"ל, צמצום ימי הבידוד וחזרה ללימודים ללא זום. המודל הישראלי עובד ומדינות רבות הולכות בדרכה של ישראל".

ישיבת ממשלה, 7 בנובמבר 2021. רויטרס
ישיבת ממשלה/רויטרס
דף המסרים שחילקה לשכת ראש הממשלה הבוקר לשרים  לציון חצי שנה לכהונת הממשלה. מערכת וואלה!, אתר רשמי
דף המסרים שחילקה לשכת ראש הממשלה הבוקר לשרים לציון חצי שנה לכהונת הממשלה/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בהמשך, מפורטים במסמך חמישה הישגים נוספים - "העברת תקציב המדינה, רפורמות להתנעת המשק והמדינה, השקעה עצומה ברפורמות חברתיות, חיזוק מעמדה של ישראל בזירה הבינלאומית", ולמרות מספר השיא של 120 נרצחים השנה - "ניהול תכנית לאומית למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית".

מה שלא צוין בדף המסרים הוא שגודלה של הממשלה התקרב היום צעד נוסף לעבר זה של ממשלת נתניהו-גנץ, שהייתה מהגדולות בתולדות המדינה. בישיבה השבועית אושר מינויו של ח"כ מאיר יצחק הלוי (תקווה חדשה) לסגן שר החינוך - סגן השר השישי בממשלה והחבר ה-34 בה. היד עוד נטויה, כי הממשלה צפויה להמשיך להתרחב בקרוב: בימינה מתכוונים למנות גם את ח"כ ניר אורבך לשר לענייני התיישבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully