וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הורה לקדם את החלת התו הירוק בקניונים ולהדק את האכיפה

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 9:37

ראשי מפלגות הקואליציה דנו בדרכים להגברת קצת ההתחסנות, הידוק האכיפה וצעדים למניעת התפשטות הזן בישראל. בין ההחלטות - בחינת רשימת המדינות האדומות מדי יום ועדכונה באופן תדיר. בנט: "אנחנו חייבים למנוע מצב של אובדן שליטה על התחלואה"

בווידאו: בנט מתייחס לזן האומיקרון/מערכת וואלה!

ראש הממשלה נפתלי בנט הנחה אמש (שבת) לקדם את החלת התו הירוק על קניונים. בכינוס פורום ראשי הקואליציה להערכת מצב על התפשטות זן אומיקרון של הקורונה הטיל בנט את האחריות לנושא על משרדי הכלכלה והאוצר.

במהלך הדיון קיבלו ראשי המפלגות סקירה מראשי מערכת הבריאות בנוגע לקצב התפשטות האומיקרון בעולם ובישראל, ודנו בדרכים להגברת קצת ההתחסנות, הידוק האכיפה וצעדים למניעת התפשטות הזן בישראל. במסגרתם, הוחלט כי רשימת המדינות האדומות תיבחן מדי יום ותעודכן באופן תדיר. "בימים הקרובים תתווספנה מדינות נוספות לרשימת המדינות האדומות על פי הגדרות משרד הבריאות", נמסר.

קניון שבעת הכוכבים. שבתאי טל,
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה/שבתאי טל

"אנחנו במצב יותר טוב ממדינות העולם מפני שנקטנו בצעדים מהירים ונחרצים", אמר בנט. "יחד עם זאת, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה. אנחנו חייבים לפעול כדי לעצור את התפשטות המחלה ולמנוע מצב של אובדן שליטה על התחלואה במדינת ישראל. זה דורש פעילות נמרצת, הגברת קצב ההתחסנות באופן מיידי, ועיכוב חדירת הזן למדינת ישראל על ידי הידוק השליטה בגבולות".

ביממה החולפת התגלו בישראל 20 מאומתים חדשים לזן אומיקרון, ו-55 בסך הכל עד כה. 42 מהם חוסנו במנה שלישית נגד קורונה שהם מחלימים. 36 מהמאומתים שבו לישראל מדרום אפריקה, בריטניה, צרפת, ארצות הברית, איחוד האמירויות, בלרוס, הונגריה, איטליה ונמיביה. 8 מהם נדבקו בקהילה. במשרד הבריאות חושדים כי ישנם עוד 51 מקרים של חשיפה לווריאנט שעדיין לא התקבלו לגביהם תוצאות הריצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully