וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ושני ילדיה הואשמו בניסיון למכור מטען חבלה וסחר בקנאביס

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 22:15

שניים מבני המשפחה הואשמו שהכינו בביתם את המטען, ופעלו כדי למכור אותו - אך סוכלו ע"י המשטרה. על פי אישום נוסף, במהלך השנתיים האחרונות השלושה נהגו לסחור בסם, ולמכור לאנשים שונים. הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם

מבצע "אלפא": סוכן סמוי הפליל בכירים בארגון של דומרני/משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) שלושה בני משפחה, אמא ושני ילדיה, תושבי ירושלים, בגין עבירות נשק וסמים - כל אחד על פי חלקו. בין היתר הכינו הנאשמים בביתם מטען חבלה ונהגו לסחור בקנאביס.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, שניים מהנאשמים הכינו בביתם מטען חבלה שבאפשרותו להמית אדם. לפני כשבועיים פעלו השניים על מנת למכור את מטען החבלה, אך הם נתפסו על ידי המשטרה והעסקה לא הושלמה. על פי אישום נוסף, במהלך השנתיים האחרונות השלושה נהגו לסחור בקנאביס, שחלקו היה שייך לאם מכוח רישיון שימוש רפואי, ולמכור לאנשים שונים.

"מטען צינור" וסמים שהותרו בלב שכונה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
סחרו בקנאביס, שחלקו היה שייך לאם/דוברות משטרת ישראל
"מטען צינור" וסמים שהותרו בלב שכונה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
מטען צינור/דוברות משטרת ישראל

כתב האישום מייחס לנאשמים - כל אחד על פי חלקו - ביצוע עבירות של ייצור נשק, ניסיון סחר בנשק, החזקת נשק, הדחת קטין לסם, סחר בסמים מסוכנים והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

כתב אישום זה שהוגש הנו תולדה של חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים שהפכה גלויה עת נעצרו החשודים על ידי בלשי הזרוע המבצעית של הימ"ר שפשטו על ביתם בלב שכונה בעיר ירושלים ובחיפוש אותרו "מטען צינור" וסמים. לאחר החיפוש, המעורבים הועברו לחקירה במפלג התשאול ומעצרם הוארך.

מדובר בחקירה במהלכה הושקעו משאבים חקירתיים במסגרת מאבק מתמשך אותו מנהלת המשטרה ומחוז ירושלים בפרט, נגד החזקת אמצעי לחימה, לרבות כלי נשק ומטענים בידי גורמים עברייניים ובלתי מורשים, המשמשים בידי גורמים פליליים וחבלניים המסכנים בכך את ציבור שומר החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully