וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהלילה: חולה בזן האומיקרון ייכנס לבידוד של 14 ימים מהבדיקה החיובית הראשונה

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 22:33

בנוסף, המאומת יקבל אישור החלמה רק בתנאי שבשלושת הימים האחרונים של תקופה זו, לא הופיעו תסמינים המונעים מתן אישור החלמה. עוד נקבע, כי אדם, שהוגדר בחשד גבוה כחולה בווריאנט, במידה ולא התקבלו תוצאות ריצוף עד לסיום תקופת החלמה של 10 ימים - יוגדר כמחלים

ברוב גורף- בכירי משרד הבריאות אישרו לחסן נגד קורונה ילדים בגילאי 5-11/עריכה: אביעד בללי

החל מהיום (רביעי), מאומת, שזוהה כחולה בווריאנט האומיקרון, ישהה בבידוד במשך 14 יום ממועד ביצוע הבדיקה החיובית הראשונה, ולא עשרה ימי בידוד הנהוגים בוואריינטים אחרים. המאומת יקבל אישור החלמה רק בתנאי שבשלושת הימים האחרונים של תקופה זו, לא הופיעו תסמינים המונעים מתן אישור החלמה.

עדכון זה מוחל לאור החשד שמאומתים לווריאנט האומיקרון עלולים להיות מדבקים לתקופה ארוכה יותר מזאת שנצפתה במקרים של וריאנטים אחרים.

בדיקת קורונה לילדה בתחנה של מד"א, ירושלים,29 באוגוסט 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
בדיקת קורונה בירושלים, אוגוסט/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד נקבע, כי אדם, שהוגדר בחשד גבוה כחולה בווריאנט האומיקרון, במידה ולא התקבלו תוצאות ריצוף עד לסיום תקופת החלמה של עשרה ימים, יוגדר כמחלים באישור הרופא המחוזי.

בתוך כך, צוות הטיפול במגיפות והוועדה המייעצת לחיסונים, דנו אתמול בחיסון קורונה לילדים מחלימים בגילאי 5-11. חברי הצוות החליטו להמתין עם המלצתם עד לקבלת נתונים נוספים לגבי השפעת וארינט האומיקרון על התחלואה. בזמן זה, ממליצים חברי הצט"מ והוועדה, כי הורה לילד מחלים רשאי לחסן את ילדו, באם חלפו לפחות שלושה חודשים ממועד החלמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully