וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי ושעות שירות למען הציבור נגזרו על נאור ציון, שתקף אדם בקניון בתל אביב

שני פרומקין

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 22:01

ציון עוכב ב-2018 בחשד שהכה את אותו אדם בקניון רמת אביב, וטען כי מדובר בהגנה עצמית. בהמשך הודה במסגרת הסדר טיעון והורשע בתקיפה, והיום ניתן גזר הדין בעניינו: 3 חודשים מאסר על תנאי, ו-10,000 פיצויים למתלונן. נאור ציון: "העונש ראוי, אבל מה עם הפרובוקטורים?"

בווידאו: תיעוד של נאור ציון מכה צעיר בקניון/באדיבות חדשות 13

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (רביעי) מאסר על תנאי של שלושה חודשים ו-150 שעות שירות לתועלת הציבור על הקומיקאי נאור ציון, שהורשע בתקיפת אדם בקניון רמת אביב ב-2018. נאור בנוסף יפצה את הגבר, אותו היכה בשני אגרופים, בעשרת אלפים שקלים.

ציון הגיב לגזר דינו, ואמר לוואלה! כי הוא "לוקח אחריות מלאה, עשיתי דבר שאסור לעשות. זה עונש ראוי, אני צריך לשלם מחיר". עם זאת, הוא הדגיש כי בתי המשפט יצטרכו "בעתיד הקרוב לשים גבולות לאנשים שמקללים בלי סיבה. לא חוויתי אף פעם דבר כמו המתלונן שקילל אותי, אבל אני חושב שכולנו רואים שיש במדינה פרובוקטורים ואלימות הולכת ועולה. בית המשפט צריך לטפל בזה למען יראו וייראו". את הדברים אמר ביחס למתלונן, ולדבריו התקרית החלה כשהאחרון קילל אותו בחומרה ובתגובה לכך ציון היכה אותו. "עשיתי טעות קשה", הבהיר.

עו"ד אבי עמירם, פרקליטו של ציון, אמר כי הוא שוקל לערער על ההרשעה. "שירות המבחן עשה עבודה יסודית מאוד, בחנו את הסיטואציה באופן מיקרוסקופי והמליץ בהליך ללא הרשעה. כך אני סבור שבית המשפט היה צריך לסיים את זה. מצר על התוצאה, נשקול את צעדינו. נבדוק מה עושים לעתיד".

בווידאו: גזר הדין לנאור ציון על תקיפה בקניון בתל אביב/צילום: שני פרומקין

ציון קיווה לסיים את הפרשה ללא הרשעה, אך לפני הקראת גזר הדין, השופט שאול אבינור הסביר כי על אף ש"הנאשם בבחינת ידוען ועשויה להיות התעניינות ציבורית רבה - הרשעתו לא תגרום לנזק לשיקומו או תעסוקתו", והדגיש כי סוג העבירה "לא מאפשר לוותר על הרשעה".

עוד ציין השופט אבינור כי לציון יש אישום קודם בגין עבירות תקיפה, אמנם ללא הרשעה, ושבינו לבין העבירה עליה נשפט היום עברו פחות משישה חודשים - דבר המעיד על כך שהמקרה לא היה בגדר התנהגות חריגה עבור הקומיקאי, ולדבריו "האפשרות להימנעות מהרשעה שמורה למקרים חריגים". לסיכום אמר כי "אין מקום לגזור עונש חמור, אין מקום להקלה מהותית נוספת עם הנאשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נאור ציון במהלך גזר דינו בבית המשפט השלום בתל אביב 8 בדצמבר 2021. שני פרומקין, אתר רשמי
נאור ציון בבית המשפט, היום/אתר רשמי, שני פרומקין

המקרה אירע במרץ 2018, אז עוכב ציון לחקירה בחשד שהכה אדם בקניון שבתל אביב, וטען תחילה כי מדובר היה בהגנה עצמית. בדצמבר שנה שעבר הוא הודה בתקיפה בהסדר טיעון והורשע.

שמו של ציון נקשר לאירועי אלימות נוספים בעבר. ב-2016 התפרסמו בוואלה! טענות מצד אנשים שעבדו עמו על התנהגות אלימה. כמו כן, שנה לאחר טענה השחקנית מיכל ויצמן כי הייתה בזוגיות עם גבר אלים, ובהמשך התגלה כי מדובר היה בציון.

  • עוד באותו נושא:
  • נאור ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully