וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת סרסור הסוהרות: ח"כ בן ארי פנתה לפרקליט המדינה בדרישה לפתוח את התיק מחדש

7.12.2021 / 16:27

במכתבה לאייסמן ציינה יו"ר הוועדה לביטחון פנים, כי לאור פנייתם של חברי כנסת והסוהרות אליה, היא מוצאת לנכון לפנות לפרקליט המדינה בעניין זה. "הפרקליטות חייבת לטפל בבעיה מהשורש ולהגיש כתבי אישום נגד המעורבים בפרשה בהקדם האפשרי"

בווידאו: הכנסת דנה בפרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר הוועדה לביטחון הפנים בכנסת מירב בן ארי שיגרה אתמול (שני) מכתב לפרקליט המדינה עמית אייסמן בדרישה לפתוח מחדש את תיק הסוהרות מכלא גלבוע.

במכתב ציינה ח"כ בן ארי כי "לאור הדיון הקשה שהתקיים, ולאור פנייתם של חברי הכנסת והסוהרות אלי, אני מוצאת לנכון לפנות אליך בבקשה מיוחדת לבחון מחדש את פתיחת התיק, זאת לאור עדותו החד-משמעית של מפקד כלא גלבוע, כי 'סרסרו בחיילות חובה' וכי 'סיפקו חיילות חובה למחבלים לצרכים מיניים', ציינה ח"כ בן ארי.

עוד הוסיפה ש"הפרקליטות חייבת לטפל בבעיה מהשורש ולהורות על פתיחת התיק והגשת כתבי אישום נגד כל המעורבים בפרשה ובהקדם האפשרי".

כלא גלבוע, 6 בספטמבר 2021. ללא, פלאש 90
דרישה לפתוח את התיק של הפרשה מחדש. כלא גלבוע/פלאש 90, ללא

אתמול העיד במשטרה מפקד כלא גלבוע גנ"מ פרדי בן שטרית. בעדותו ציין כי הכיר את הפרשה מהפרסומים בתקשורת, וכי נחשף לפרטים כשהיה עוזרו האישי של מ"מ נציב שב"ס וקנין, שקיבל את ההחלטה להחזיר את קצין המודיעין לעבודה.

מקורות במשטרה סבורים כי עדותו של מפקד כלא גלבוע חלשה וכי אין בידיו ראיות, דבר שיקשה לטענת המשטרה לבסס את תיק החקירה. יחד עם זאת, דברים אלה עומדים בסתירה מוחלטת לדברי המשטרה כי בתיק החקירה שהעבירו ב-2019 היו די ממצאים לביסוס כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully