וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים דודי אפל חשוד בהעלמת הכנסה של מיליוני שקלים מרשות המסים

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 17:51

בנוסף לקבלן נעצר גם שמעון כהן, בכיר לשעבר ברשות לניירות ערך ששימש כעורך דינו, שחשוד בעצמו בהעלמת הכנסה בסך עשרות מיליונים עבור לקוחותיו "בשיטות מתוחכמות ומגוונות". חיפוש בוצע במשרדיהם של השניים, ומסמכים וחומרי מחשב הוחרמו

איש העסקים והקבלן דודי אפל נעצר היום (ראשון) בחשד להעלמת הכנסה של מיליוני שקלים. על פי החשד, בשנת 2018, על אף שאינו בעל תיק במס הכנסה, ביצע עסקת תיווך במשותף עורך דינו אשר חשוד גם הוא בפרשה, ועל פי החשד גרפו השניים לכיסם מיליוני שקלים מעסקת תיווך זו. המעצרים נעשו לאחר פרסום התחקיר של דנה ירקצי בכאן 11.

בנוסף, חוקרי רשות המסים עצרו את שמעון כהן, עורך דין ורואה חשבון המתמחה בדיני המס ולשעבר בכיר ברשות לניירות ערך, בחשד להעלמות הכנסה "בשיטות מתוחכמות ומגוונות" מרשות המסים. מחומרי החקירה נגדו עולה החשד כי במהלך פעילותו כעו"ד, העלים החשוד הכנסות בסכומים של עשרות מיליוני שקלים. בנוסף, על פי החשד נגדו, כהן פעל תוך הצגת מצגי שווא וסייע ללקוחותיו להעלים מיסים בגובה עשרות מיליוני שקלים נוספים.

דודי אפל בלוויתו של השר לשעבר אהרון אבוחצירא 22 בספט 2021. ראובן קסטרו
נעצר יחד עם כהן, דודי אפל/ראובן קסטרו

אפל שוחרר היום, וכהן שוחרר למעצר בית עד 9.12. בנוסף, כהן חשוד בהצגת מצגי שווא,

לאחר חקירה סמויה, שבוצעה על ידי משרד פקיד שומה חקירות תל אביב, הבוקר הפכה החקירה לגלויה. החל משעות הבוקר הגיעו חוקרי היחידה לבתיהם ולמשרדיהם של כהן ואפל וכן של מעורבים נוספים בפרשה, ערכו חיפושים והחרימו מסמכים רבים וחומרי מחשב. במהלך היום השניים נחקרו באזהרה במשרד הרשות.

עו"ד אורי קורב ב"כ שמעון כהן מסר: "מרשנו שיתף פעולה היום באופן מלא בחקירה ומסר את גרסתו ביחס לטענות שהועלו בפניו. מר כהן שילם את כל מיסיו כחוק והנושא כולו שייך לתחום דין המס האזרחי. אנו בטוחים שלאחר שגרסתו תשמע, התיק ייסגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully