וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת כיסאות ותקיפת מאבטחים: צעירים התפרעו באירוע הדלקת נרות חנוכה בירושלים

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 22:35

מאות בני אדם השתתפו בהדלקת נר שמיני של חנוכה בבנייני האומה. אלא, שהאירוע יצא משליטה לאחר שכמה צעירים החלו להתפרע במקום. בתיעוד התקרית נראים הצעירים זורקים כיסאות וחפצים נוספים וכן תוקפים מאבטחים

בווידאו: תגרת ענק בנייני האומה בירושלים במהלך הדלקת נר שמיני של חנוכה/באדיבות איציק אוחנה, 'כיכר השבת', עריכה: אביעד בללי

מאות בני אדם השתתפו הערב (ראשון) בהדלקת נר שמיני של חנוכה בבנייני האומה בירושלים. אלא, שהאירוע יצא משליטה לאחר שכמה צעירים החלו להתפרע במקום. בתיעוד האירוע נראים הצעירים זורקים כיסאות וחפצים נוספים וכן תוקפים מאבטחים.

לפי דיווחים של נוכחים באירוע, כמה מהמשתתפים בהדלקת הנרות החלו לעשן בתוך המבנה במהלך האירוע. בתוך דקות אחדות פרץ עימות בין המשתתפים, תקפו זה את זה ואף הניפו כיסאות באוויר. מנגד, טוען אחד הנוכחים כי המאבטחים היו אלה שתקפו את המשתתפים במופע, "הסתיימה ההופעה, אנשים התחילו לצאת, והיציאה היתה סגורה. כנראה בגלל שבמהלך האירוע היתה כניסה של אנשים שלא הוזמנו. המאבטחים חסמו את היציאה ובנתיים מאות אנשים התחילו להתגודד במקום. עברה רבע שעה, ואנשים איבדו את הסבלנות והתחילו לספור לאחור במטרה לפרוץ את הדלת ולצאת מהמתחם. עוד לא הגיעו ל-1 ואחד המאבטחים כבר השליך כסא לעברנו ואחר כך גם גז מדמיע . ואז התחיל החיכוך בין הצדדים"

וונדליזם בבנייני האומה לאחר זריקת כיסאות ותקיפת מאבטחים. מערכת וואלה!, אתר רשמי
נזקי הקטטה, הערב/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בעקבות התקרית, במרכז הקונגרסים בנייני האומה ירושלים אמרו כי הם מתנערים מהמעשים. "אנו מוקיעים את האלימות שנקטו חלק ממשתתפי האירוע בסיומו, כלפי מאבטחי האירוע ורכוש המרכז", מסרו. "הזמנו משטרה במידית למקום ואנו נשתף עמה פעולה למצות את הדין עם נוקטי האלימות". כמו כן, סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים צביקה כהן פנה הערב להנהלת בנייני האומה, דרש להשעות את חברת האבטחה, ואיים כי יבוטלו האירועים למגזר החרדי במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully