וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: מבצע בדיקות אנטיגן בבתי הספר בסיום חופשת חנוכה

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 17:16

במסגרת המבצע, שיצא לדרך בפעם השלישית, בסיום חופשת חנוכה הילדים יידרשו להציג הצהרה חתומה בידי הוריהם על בדיקה שלילית, כתנאי כניסה למערכת החינוך. בד בבד, מנתוני משרד הבריאות עולה כי יותר מ-60% מהמאובחנים בערים האדומות - בבתי הספר ובגני הילדים

בווידאו: תהליך בדיקת הקורונה המהירה - אנטיגן/צילום: jpost

בווידאו: כך תבצעו בדיקת אנטיגן לילדיכם

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מבצע אנטיגן השלישי במערכת החינוך, שיצא לדרך החל מיום שלישי - עם חזרת התלמידים לבתי הספר והגנים מחופשת החנוכה. במסגרת המבצע, יידרשו התלמידים להציג הצהרה חתומה בידי הוריהם על ביצוע בדיקת אנטיגן עם תוצאה שלילית כתנאי לכניסה למוסד.

"אני מציע לא לזלזל באומיקרון", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט. "יש כאלה שאומרים 'אבל המצב כל כך טוב בארץ, אז למה אתם באים ומקשים?'. הסיבה שהמצב טוב בארץ היא בגלל שאנחנו פועלים מהר והדוק. אנחנו יודעים לשחרר כשצריך ואנחנו יודעים להדק כשצריך. באי הוודאות הנוכחית זה בדיוק הצעד הנכון. עדיף להיות זהירים בתחילה מאשר להתחרט על זה אחר כך".

איך לעשות את הבדיקה ועם אילו טפסים לשלוח את הילדים? לחצו כאן

חולים במערכת החינוך. מערכת וואלה!, אתר רשמי
חולים במערכת החינוך בערים האדומות/אתר רשמי, מערכת וואלה!

לקראת מבצע האנטיגן השלישי, במשרד הבריאות בדקו מהו שיעור התחלואה במערכת החינוך בערים אדומות. בכל הערים האדומות, מעל 60% מהתחלואה מתמקדת במערכת החינוך. שיעור התלואה הגבוה ביותר נמצא במג'דל שמס, שם 96% מהמאומתים נמצאים במערכת החינוך.

ברמת השרון ובראש העין 83% ו-88% (בהתאמה) מהתחלואה ממוקדת במערכת החינוך. בבית שמש, כסייפה ועיילבון מעל 70% מהתחלואה היא במערכת החינוך. בירושלים - 63.8% ובפתח תקווה - 57%. בכל מערכת החינוך ישנם כ-44 אלף מבודדים, מתוכם 3,274 מאומתים. שיעור הבדיקות החיוביות במערכת החינוך עומד על 1%.

חזרת תלמידי חטיבות הביניים ללימודים, בי"ס יונתן נתניהו, רעננה, 7 במרץ 2021. ראובן קסטרו
יחויבו בהצהרת הורים שביצעו בדיקת אנטיגן. תלמידים בבית ספר/ראובן קסטרו

מחר, ועדת החיסונים תתכנס לדון במתן חיסון לילדים מחלימים בגילאי 11-5. אחד הנושאים שעל סדר היום של הוועדה הוא מתן חיסון רביעי למדוכאי חיסון, וזאת למרות שאין עדויות על ירידה ביעילות הבוסטר בכל האוכלוסיות, כולל אוכלוסיות בסיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully