וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף טום אביב נעצר בחשד שתקף אדם מחוץ למסעדה שלו

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 15:08

לדברי אביב, הוא הבחין באדם מרביץ לכלב מחוץ למסעדה שלו ברחוב הלל הזקן בת"א, והזעיק משטרה. החשוד אותר כמה מאות מטרים משם, ומול עיני השוטרים השף הכה את אותו אדם באגרוף בפניו. השניים נעצרו ושוחררו בתום חקירתם. אביב: "אני נגד אלימות, אבל לפעמים היא הכרחית"

טום אביב ביום ההולדת ה-20 של קירל. אור גפן,
"הכלב יחזור לבעליו המתעלל, זאת הבעיה". טום אביב/אור גפן

השף טום אביב נעצר הלילה (שבת) בתל אביב בחשד שתקף אדם שלטענתו התעלל בכלב. לדברי אביב, הוא הבחין באדם מרביץ לכלב, והזעיק משטרה, שאיתרה את אותו אדם כמה מאות מטרים מהמסעדה שברחוב הלל הזקן בעיר. לפתע הגיח אביב, ומול עיניהם של השוטרים הכה את האדם עם כלב באגרוף בפניו. השניים נעצרו ושוחררו בתום חקירתם.

היום, אביב פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט שמספר אודות המקרה. "אמש עצרתי אדם שהתעלל בצורה קיצונית בכלב שלו מחוץ לקוקו (עם עשרות עדי ראייה למקרה) ובעקבות כך נלקחתי לתשאול במשטרה ושוחררתי מיד לאחריו", כתב אביב לעוקביו ברשת. "אני אמנם נגד אלימות מכל סוג שהיא, אך לפעמים היא הכרחית, אדם מתעלל בבעל חיים חסר ישע עובר מבחינתי גבול שאין עליו מחילה", המשיך.

"חייב לציין שמשטרת ישראל פעלה כשורה בצורה מכובדת ורק עשתה את עבודתה אך הבעיה הגדולה היא בחוק! בעלי הכלב שהתעלל נעצר גם הוא, אבל לצערי על פי החוק הכלב יחזור אליו באופן מידי", הוסיף אביב. לסיום כתב: "אני מתנצל, לא בגלל מה שעשיתי, בגלל שזה לא ישנה כלום".

הכלב שהיה קורבן להתעללות ושניצל בזכות השף תום אביב. מתוך אינסטגרם, תום אביב, אתר רשמי
"זה לא ישנה כלום". תמונת הכלב שאביב פרסם באינסטגרם/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם, תום אביב

השף פרסם גם את תמונת הכלב, וכתב: "זה הכלב המתוק שהצוות של הקוקו טיפל בו ודאג לו אחרי המקרה. אגב, כרגע הוא עדיין מוגן. סביר להניח שיחזירו אותו לבעלים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully