וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב יוקרתי שהיה מוחרם בתחנת משטרה - נעלם במפתיע

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 22:36

צעיר בן 24 נעצר נוהג ברכב ב.מ.וו, חודש לאחר שנפסל מנהיגה בשל עבירות תנועה רבות - אי ציות לשוטר, מהירות גבוהה וחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. המשטרה הודתה בבית המשפט: "כדרך פלא, כלי הרכב נעלם". עורכי הדין דורשים למצוא את הרכב או לפצות את העצור ברבע מיליון שקל

בווידאו: תיעוד של שוד של לימוזינה בכביש 1/תיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

רכב ב.מ.וו יוקרתי שהיה מוחרם בתחנת המשטרה נעלם במפתיע - יומיים לאחר שהנהג שלו טארק אבו אלרוב, תושב הדר הכרמל בן 24, נעצר. לפני פחות מחודש המשטרה פסלה אותו מנהיגה, ועל אף שקיבל רישיון נהיגה רק בשנה שעברה לחובתו כבר ארבע הרשעות, בהן אי ציות לשוטר ועבירות מהירות, זאת לצד תיקים נוספים שמתנהלים נגדו בגין נהיגה תחת השפעת סמים.

אבו אלרוב, נשוי ואב לילד, נעצר בליל שלישי על ידי שוטרים בזמן שנהג בכביש הכניסה לשפרעם. התביעה המשטרתית טענה כי הוא "שם ללעג ולקלס את החלטות השיפוט ואת חוקי האכיפה החלים על אזרחי המדינה" - כך נכתב בכתב אישום שהוגש נגדו בבית משפט השלום בעכו, במקביל לבקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

המשטרה נאלצה להודות בבית המשפט בעכו כי הסיעה את המכונית לתחנת המשטרה, "וכדרך פלא, כלי הרכב נעלם". נציג המשטרה הסביר כי יחד עם אבו אלרוב הגיעו לתחנת המשטרה אחיו ועוד כמה מבני משפחתו. השוטר טען שראה שלושה אנשים וכאשר נכנס לתחנת המשטרה ויצא לראות מה קורה עם הרכב, ראה כי הוא נעלם, ועד עכשיו לא מצאו אותו.

רכב ב.מ.וו. יוקרתי שנתפס שלשום בלילה על ידי המשטרה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"שם ללעג ולקלס את החלטות השיפוט"/מערכת וואלה!, אתר רשמי

עורכי הדין של אבו אלרוב, תמי אולמן, שאדי סרוג'י ויעקב שלומוביץ, דורשים ממשטרת ישראל להשיבו או שיהיה עליה לפצותו ברבע מיליון שקלים מאוצר המדינה. הם מתכוונים להעביר את העניין גם לבדיקת מח"ש.

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד גמור לנטען, הרכב נלקח על ידי בני משפחתו של העצור מהחניון הסמוך לתחנת המשטרה, כפי שניתן לראות בצילומי האבטחה של התחנה. עוד נציין כי לאחר שהרכב נלקח, השוטרים שוחחו עם אביו של העצור, שהתחייב להחזיר את הרכב. לאור האמור, בכוונת המשטרה לנקוט בהליכים כנגד החשודים במעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully