וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים במערכת הבריאות נגד בנט בעקבות נסיעת משפחתו: "לא נותן דוגמה אישית"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 22:34

הבכירים מתחו ביקורת על יציאת משפחתו של ראש הממשלה לחופשה בחו"ל ימים לאחר שהמליץ להימנע מטיסות. "לשמירה על אמון הציבור יש חשיבות קריטית בעת משבר", הבהיר פרופ' חגי לוין, ובכיר אחר אמר כי "לאורך כל המגיפה דמויות ציבוריות לא הפגינו דוגמה אישית, זה חבל"

בווידאו: מסע״ת של רה״מ, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ/צילום: לע"מ

בכירים במערכת הבריאות מתחו הערב (רביעי) ביקורת על נסיעת משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לחופשה בחו"ל. לדבריהם, המאבק במגיפה עלול להיפגע בעקבות חוסר העמידה של קרוביו בהמלצתו נגד טיסות, שבאה לאחר גילוי וריאנט הקורונה אומיקרון.

"אינני סבור שיש הצדקה מקצועית לסגור את השמיים עכשיו או בעבר. אבל יש לשקול את סדר העדיפויות בעת מגיפה עולמית ולצמצם נסיעות לא חיוניות לחו"ל", הבהיר יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, פרופ' חגי לוין. "לדוגמה אישית ושמירה על אמון הציבור יש חשיבות קריטית בעת משבר".

משפחת בנט בכנסת 13 ביוני 2021. אריאל זנדברג., מערכת וואלה!
"דוגמה האישית היא קריטית בניהול מגיפה". משפחת בנט/מערכת וואלה!, אריאל זנדברג.

בכירים נוספים העבירו ביקורת דומה. "דוגמה אישית היא קריטית בניהול המגיפה", אמר אחד מהם. "לצערי, לאורך כל המגיפה דמויות ציבוריות שוב ושוב לא ממש הפגינו דוגמה אישית, גם בישראל וגם בעולם, זה מאוד חבל".

"גם הנסיעה של לפיד לא הייתה במקום ונראית לי אפילו יותר בעייתית, בכל זאת מדובר באשת ראש הממשלה לעומת לפיד שהוא עצמו בעל תפקיד", טען. שר החוץ יאיר לפיד המריא לחופשה בסוף השבוע, לפני מסיבת העיתונאים של בנט.

משפחתו של ראש הממשלה תכננה לטוס למאוריציוס וביטלה את החופשה לאחר שהפכה למדינה אדומה. בהמשך החליטו כי ימריאו למדינה באירופה במקום. "אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הווריאנט", השיב בנט לטענות. "כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש".

לאחר הקריאה של בנט להימנע מטיסות במסיבת עיתונאים שקיים ביום שישי, החליטה הממשלה כי מדינות אפריקה, למעט מדינות צפון היבשת, יוגדרו אדומות וכניסת זרים מהן תיאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully