וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט לינץ' ברמאללה: פלסטינים תקפו שני ישראלים והציתו את רכבם

המונים התגודדו סביב מתנחלים מאלעד ושילה שנקלעו ללב העיר ורגמו את הרכב באבנים. שוטרים פלסטינים חילצו את השניים והעבירו אותם למחסום סמוך עם פציעות קלות בלבד. בחקירתם אמרו כי טעו בדרכם. צה"ל: "הכניסה לשטחי A אסורה ומסוכנת לישראלים"

תיאור: ניסיון לינץ' ברמאללה - צעירים ישראליים הותקפו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שני ישראלים, תושבי אלעד ושילה, נכנסו הערב (חמישי) עם רכבם לרמאללה והותקפו על ידי המון פלסטיני. הרכב נעצר בכיכר מנארה בלב העיר והוצת. הישראלים חולצו על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים והצליחו להגיע למחסום סמוך עם פציעות קלות בלבד, ממכות ואבנים. הם מתוחקרים בשטח על ידי משטרת ישראל.

השניים הועברו למעבר פוקוס, דרכו עוברים תושבי רמאללה לכביש 60. בחקירה הראשונית אמרו כי נכנסו לעיר בטעות בדרכם ליישוב חשמונאים. בתיעוד מהמקום נראים הישראלים מבוהלים כשעשרות פלסטינים מתגודדים סביבם, גורמים נזק לרכב ומשליכים ממנו חפצים, ולאחר מכן את הרכב עולה באש.

כמעט לינץ' ברמאללה 01 בדצמבר 2021. -, פלאש 90
התקרית ברמאללה, הערב/פלאש 90, -
כמעט לינץ' ברמאללה 01 בדצמבר 2021. מתוך טוויטר, צילום מסך
התקרית ברמאללה, הערב/צילום מסך, מתוך טוויטר

מדובר צה"ל נמסר כי "שני אזרחים ישראליים נכנסו לעיר רמאללה. האזרחים יצאו בליווי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בתיאום עם כוחות הביטחון באזור. פרטי האירוע בבדיקה. נדגיש כי הכניסה לשטחי A אסורה ומסוכנת לישראלים".

הפעם האחרונה שהתרחשה תקרית דומה הייתה ב-2018, אז כלי רכב צבאי נכנס בשוגג לג'נין, והותקף על ידי פלסטינים שהשליכו לעברו אבנים ופתחו בהפרות סדר אלימות. נוסעי הרכב הצליחו להימלט, והגיעו למחסום ג'אלמה - שם חברו לצוות מד"א שטיפל בחייל שנפצע קל, ופינה חיילת נוספת לבית החולים העמק בעפולה במצב קל-בינוני. נשקו של אחד החיילים נגנב במהלך התקרית.

כמעט לינץ' ברמאללה 01 בדצמבר 2021. מתוך טוויטר, צילום מסך
התקרית ברמאללה, הערב/צילום מסך, מתוך טוויטר
כמעט לינץ' ברמאללה 01 בדצמבר 2021. מתוך טוויטר, צילום מסך
התקרית ברמאללה, הערב/צילום מסך, מתוך טוויטר

מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: support@walla.net.il בבקשה לחדול מעשיית השימוש ביצירה תוך ציון שם מלא ומספר טלפון וצרפו צילום ו/או קישור לדף הרלוונטי באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully