וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנון גלעדי הוא חבר מועצת עיריית תל אביב החשוד בעבירות מין בקטין

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 13:21

הותר לפרסום כי גלעדי, המשנה לראש העיר לשעבר, הוא בכיר העירייה החשוד שניצל מינית נער בן 15, שלטענתו קיים עמו יחסי מין תמורת תשלום בכמה מקרים שונים. ביהמ"ש שחרר אותו ממעצר בתנאים מגבילים. עורכי דינו בירכו: "מדובר במעצר שווא"

בווידאו: דיון בעניינו של ארנון גלעדי/מערכת וואלה!

ארנון גלעדי, המשנה לשעבר לראש עיריית תל אביב יפו, הוא הבכיר בעירייה החשוד בעבירות מין בנער בן 15 - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון קיים היום דיון בעניינו של גלעדי בדלתיים סגורות, ובסיומו הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים ובערבויות כספיות. החקירה בעניינו נמשכת.

פרקליטיו של גלעד, עורכי הדין אבי חימי ושרון נהרי, מסרו בתגובה: "מדובר במעצר שווא. אנו מברכים על השחרור".

הצעיר, היום בשנות ה-20 לחייו, שהתלונן במשטרה על המעשים העיד כי לפני כמה שנים קיים איתו גלעדי יחסי מין בתשלום כשהיה בן 15. הוא סיפר בין היתר כי התעמת עם גלעדי, ולדבריו אף ניסה לגעת בו בסיום הפגישה. גלעדי הכחיש את הטענות, והגיש תלונה נגד אותו צעיר, בטענה כי הוא עצמו קורבן לסחיטה באיומים ולהטרדה מינית.

ארנון גלעדי. יונתן זינדל, פלאש 90
ארנון גלעדי/פלאש 90, יונתן זינדל

מוקדם יותר החודש המשטרה פתחה בחקירה נגד איתי פנקס ארד, חבר עיריית תל אביב לשעבר ודמות מוכרת בקהילה הגאה, לאחר שהוגשה נגדו תלונה על כך שביצע לכאורה עבירות מין בנערים. בעקבות העדויות פנקס ארד התפטר מתפקידו בעירייה ובמפלגת מרצ. החקירה נפתחה במרחב ירקון והוטל עליה צו איסור פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully