וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסא"ל החשוד בעבירות מין נגד חיילות יודח מתפקידו; מעצרו הוארך

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 20:15

לפי חשיפת מעריב, סא"ל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבה"ד 6, נעצר בתחילת החודש בחשד שצילם תמונות וסרטונים אינטימיים של חיילות. במקביל להדחתו מתקיים נגדו הליך פלילי, כשעד כה העידו נגדו 36 מתלוננות. מעצרו הוארך עד ראשון

סא"ל דן שרוני, החשוד בעבירות מין נגד חיילות, יודח מתפקידו - כך סוכם היום (שני) בכתב ההדחה עליו חתם ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו. במקביל להדחתו של הקצין מתקיים נגדו הליך פלילי, כשעד כה העידו נגדו 36 מתלוננות.

שרוני חשוד כי במשך כעשר שנים הוא תיעד בתמונות וסרטונים חיילות ונגדות בבסיסים בהם שירת במצבים אינטימיים. מעיון בתיעודים ישנן שמונה חיילות שטרם זוהו ולכן עוד לא העידו. לפי חשיפת טל לב רם במעריב, שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבה"ד 6, נעצר ב-9 בנובמבר.

בתום דיון בבית הדין הצבאי, החליטה השופטת אל"מ מאיה גולדשמיט להאריך את מעצרו של סא"ל שרוני עד ליום ראשון הקרוב. "יש תכנית חקירה מפורטת שמתקדמת מדיון לדיון. החקירה צפויה להסתיים ביום ראשון בקרוב", נכתב בהחלטה.

סא"ל דן שרוני החשוד בעבירות מין בחיילות 29 בנובמבר 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
סא"ל דן שרוני/פלאש 90, אבשלום ששוני

הרמטכ"ל אביב כוכבי התייחס לפרשה באיגרת שהפיץ לציון יום המאבק באלימות נגד נשים, והתחייב כי במקביל להליך הפלילי, יפעלו בצה"ל להדחתו המידית של הסא"ל החשוד בעבירות המין. "זוהי התנהגות פסולה וחמורה שאנו מגנים ומוקיעים", כתב כוכבי. "חובתנו ליצור סביבה המכבדת את כל המשרתים והמשרתות בצה"ל. העיקרון שקבענו הוא 'אפס סובלנות' ועל פיו נפעל נוכח כל חריגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully