וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת בתחרות מיס יוניברס שתתקיים באילת אובחנה בקורונה

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 15:59

מהפקת התחרות נמסר כי המתמודדת אובחנה בבדיקת הקורונה שערכה עם נחיתתה בישראל, ומאז היא נמצאת בבידוד. כל מי שבא איתה במגע עודכן - ובהם מתמודדות נוספות וחברים בצוות ההפקה

ההכרזה על תחרות מיס יוניברס הבינלאומית באילת/באדיבות משרד התיירות

מתמודדת בתחרות מיס יוניברס שתתקיים באילת אובחנה היום (שני) בקורונה. מהפקת התחרות נמסר כי המתמודדת אובחנה בבדיקת הקורונה שערכה עם נחיתתה בישראל, ומאז היא נמצאת בבידוד. כל מי שבא איתה במגע עודכן - ובהם מתמודדות נוספות וחברים בצוות ההפקה.

צילום רחף של העיר אילת מרוקנת מאנשים בעקבות משבר הקורונה 10 במאי 2020. רוני בלחסן, אתר רשמי
"אנו עורכים את השינויים הנדרשים כדי לעמוד בהגבלות החדשות". אילת, בה תיערך התחרות/אתר רשמי, רוני בלחסן

מהפקת מיס יוניברס בישראל נמסר מוקדם בהמשך להתפשטות זן האומיקרון כי היא עומדת בקשר ישיר עם משרד הבריאות והרשויות כדי להבטיח את המשך קיום התחרות בישראל בצורה הבטוחה והבריאה ביותר בהתאם למדיניות התו הירוק. "אנו עורכים את השינויים הנדרשים כדי לעמוד בהגבלות החדשות", נמסר. "מרבית מהמתמודדות כבר נחתו בישראל ואנו ערוכים להתמודד עם השינויים אליהם נדרש לטובת שידור האירוע ל-600 מיליון איש ברחבי העולם. בנוגע לרוכשי הכרטיסים מחו"ל אשר כניסתם לא תותר לישראל נפעל בהתאם למדיניות הביטול".

ממשרד יחסי הציבור ומטעם רון גרנות נמסר כי "ארגון מיס יוניברס עובד עם גורמים ישראלים כדי להמשיך ולהכניס את המתמודדים והצוות שלנו לארץ בבטחה לקראת התחרות. אנו נשתף מידע נוסף ככל שיהיה זמין".

עוד בוואלה!

יפות, חכמות, אבל מחוסנות? אומיקרון VS מיס יוניברס

לכתבה המלאה
שרון אלרעי פרייס במסיבת עיתונאים לגבי וריאנט הקורונה החדש- אומיקרון 28 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
"בונים מתווה". אלרעי פרייס/ראובן קסטרו

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אמרה היום בנוגע לתחרות כי היא צפויה להתקיים בהתאם למגבלות. "זה אחד מהאירועים הבינלאומיים שמדינת ישראל גאה בו והשקיעה בו הרבה זמן. אנחנו בונים ברגעים אלו מתווה לדבר הזה. יש ניסיון לצמצם את מספר האנשים שמגיעים ממדינות אדומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully