וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 31 נורה למוות במזרח ירושלים

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 7:22

תחילה אמיר אל לדווי, תושב מחנה הפליטים שועפאט, פונה ע"י הסהר האדום לנקודת חבירה עם מד"א, כשהוא במצב אנוש, תוך פעולות החייאה ולאחר כמה שעות קבעו הרופאים את מותו. אל לדווי נורה ברכבו ככל הנראה ע"י רוכב אופנוע שנמלט מהמקום. הרקע לאירוע פלילי

בווידאו: שוטרים נערכו סמוך לביה"ח רמב"ם מחשש למהומות/קרדיט: דוברות רמב"ם

תושב מחנה הפליטים שועפאט בן 31 נורה למוות הלילה (חמישי) במזרח ירושלים. הגבר, אמיר אל לדווי, פונה תחילה לבית החולים הדסה בעיר כשהוא במצב אנוש ולאחר כמה שעות הרופאים קבעו את מותו. הרקע לאירוע פלילי.

ממד"א נמסר כי "בשעה 00:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על צעיר שנפצע ככל הנראה בארוע אלימות במזרח ירושלים, והובא על ידי הסהר האדום לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א, בדרך יריחו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה בהר הצופים, תוך פעולות החייאה".

במשטרה מסרו כי כוחות משטרה רבים שהגיעו לזירה, החלו בפעולות חקירה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר חשודים שככל הנראה נמלטו על גבי אופנוע לאחר שביצעו ירי לעבר הרכב בו נסע ההרוג.

אמיר אל לדווי שנורה למוות במזרח ירושלים. תמונות גולשים, תמונות גולשים
אמיר אל לדווי/תמונות גולשים, תמונות גולשים
זירת הירי במזרח ירושלים, 25 בנובמבר, 2021. מד"א, מד"א
זירת הירי/מד"א, מד"א

כמה שעות לפני כן, תושב חיפה בן 29 נורה למוות ברחוב הגיבורים בעיר, סמוך לביתו. הצעיר, אבראהים בלקיס, תחילה פונה לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותו. אדם נוסף נפצע בתקרית באורח בינוני, ופונה גם הוא לרמב"ם - לשם הוזעקו כוחות גדולים של יס"מ ומג"ב מחשש למהומות. המשטרה פתחה בחקירה, ומבצעת סקירה במקום אחר מבצעי העבירה, שנמלטו מהמקום ברכבם.

היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה חשוד תושב שפרעם בשנות השלושים לחייו, בחשד למעורבותו בירי בבלקיס. סנגורו, עו"ד תומר נווה, אמר לוואלה!: "טופלים עליו עלילה. אין לו כל קשר לאירוע".

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק בפשיעה, עולה שמספר הנרצחים השנה בחברה הערבית עומד על 115. זאת, לעומת הנרצחים בשנת 2020 שעמד על 113.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully