וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מדינה גויס בפרשת "המשחק הגדול"; במשטרה אומרים: "ההאזנות מסבכות את חוגג"

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 18:59

איש העסקים, בעלי בית"ר ירושלים ויזם בתחום הבלוקצ'יין, נחשד במסגרת הפרשה בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין, ומכחיש את המיוחס לו. גורמים במשטרה: "החקירה מתקדמת". בתוך כך, תחקיר חדשות 13 מעלה טענות לפיהן חוגג הטריד מינית לכאורה דוגמניות

בווידאו: פרומו לתחקיר חדשות 13, על הקשר בין סוכן הדגמניות עמרי יערי למשה חוגג/צילום: חדשות 13

המשטרה גייסה עד מדינה בפרשת "המשחק הגדול", במסגרתה חשוד איש העסקים משה חוגג בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין - כך נודע היום (שלישי).

חוגג, בעלי בית"ר ירושלים ויזם בתחום הבלוקצ'יין, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. גורמים במשטרה אומרים הערב כי "החקירה מתקדמת בקצב, מתוך כלל האזנות הסתר שהוצבו לו, יש דברים שמסבכים אותו".

יחד עם חוגג נעצרו במסגרת הפרשה שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433. הם נעצרו בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. חוגג מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
איש העסקים משה חוגג/דני מרון

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

במשטרה מעריכים כי התיק יבשיל לכדי כתב אישום, ואף צפויים לבקש הארכת מעצר נוספת לאחר שבעת הימים שניתנו. בנוגע לעבירות המין, לא ידוע כרגע על מתלוננות שמוכנות להעיד בנושא, אך גם כאן במשטרה פועלים על מנת לעבות את התיק.

עוד בוואלה!

קריפטו, דוגמניות וכוח: האגו-טריפ של משה חוגג עלול לעלות לו ביוקר

לכתבה המלאה

בתוך כך, מתחקיר של חדשות 13, שיפורסם הערב, עולות טענות כי חוגג ניצל דוגמניות, הטריד מינית - וכל זאת תוך טיוח של בעל סוכנות הדוגמנות ITM עמרי יערי, שעמד עמו בקשר עסקי הדוק. עובדת בסוכנות שביקשה תשובות בנושא, הושתקה והורחקה.

  • עוד באותו נושא:
  • משה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully