וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: ראש העיר החשוד נכח בזירת הרצח בירושלים לפני 30 שנה

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 20:28

ביהמ"ש דן בהארכת מעצרו של ראש העיר החשוד בפרשת הרצח וההיעלמות בבירה. המשטרה מייחסת לו עבירות של רצח וקשירת קשר לביצוע פשע, וטוענת כי הוא התחפש לנערת פיתוי ופעל יחד עם שאר החשודים וכי נאספו נגדו ראיות המצביעות על כך. לדברי המשטרה, החשוד היה קטין בזמן המעשה

בווידאו: ראש עיר החשוד במעורבות בפרשת הרצח בירושלים/צילום: רוני כנפו ושלומי הלר

בית משפט השלום בירושלים דן היום (שני) בהארכת מעצרו של ראש העיר החשוד כמעורב בפרשת הרצח וההיעלמות בירושלים, לאחר שנאספו ראיות נגדו. העבירות המיוחסות לו הן רצח וקשירת קשר לביצוע פשע. לדברי המשטרה, החשוד נכח בזירת הפשע בעת הרצח, והתחפש לנערת פיתוי. עוד נמסר כי החשוד היה קטין בעת הרצח. הוא מכחיש את המיוחס לו, ומעצרו הוארך בארבעה ימים, עד ה-25 בנובמבר.

הפרשה המורכבת, שראשיתה לפני 31 שנה, עוסקת בהיעלמותו ובמותו של הנער ניסים שטרית וברצח אבי אדרי. עמו נחקר חשוד נוסף, שבית המשפט ידון גם בעניינו.

"לא היינו בהלם מהתחקיר, כולם דיברו על זה שהוא חלק מהעניין. השאלה היתה מתי זה יקרה", אמר גורם ברשות המקומית שהחשוד עומד בראשה. מנגד, פרקליטו של ראש העיר עו"ד אריאל עטרי מסר בתגובה כי "לראש העיר אין שום קשר לפרשה החמורה, ואין לו מושג איך שמו שורבב לסיפור המזעזע. הקשר שלו לאירוע, דומה לקשר שלו לרצח ארלוזרוב".

מוקדם יותר החודש דן בית משפט השלום בירושלים בהארכת מעצרם של שבעת החשודים בפרשה - בהם הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים". במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי מנהיג קהילת שובו בנים היה המשלח על פי החדש של הרוצחים בפרשה. הוא הוסיף כי ברלנד "שיתף פעולה וקשר עצמו לעבירות המיוחסות לו".

אבי אדרי. -, אתר רשמי
אבי אדרי. גופתו נמצאה מוטלת ביער/אתר רשמי, -

בחודש ינואר 1986 נעלם ניסים שטרית, צעיר חרדי בן 17 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עם שטרית וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום.

גופתו של אבי אדרי אותרה בשנת 1990. אדרי היה מנהל ישיבה בירושלים וגופתו נמצאה מוטלת ביער. שני הגברים חשודים במעורבות בשני המקרים, בעוד האישה חשודה כי ניסתה לפתות את הנער לבקשת המעורבים בהיעלמותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully