וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפתח בית הספר: מנהלת בת 49 נורתה בעראבה, מצבה בינוני

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 16:11

האישה פונתה לבית החולים בטבריה. המשטרה פתחה בחקירה ומנהלת מצוד אחר חשודים בסיוע מסוק, כשנבדק חשד לאלימות במשפחה. "לפני חודשיים הגיע מידע שהיא מאוימת והיא חשבה שזו טעות. התלמידים בהלם", סיפר ראש העיר. המנהלת: "כשאחלים אשוב לעבודה בביה"ס, החינוך מעל הכול"

בווידאו: מפקד תחנת משטרת משגב וראש העיר עראבה מתייחסים לירי לעבר מנהלת בית הספר בפתחו/צילום: אלי אשכנזי

מנהלת בית ספר בת 49 נפצעה הבוקר (שני) באורח בינוני מירי סמוך למוסד חינוכי בעיר עראבה בצפון. צוות רפואי פינה אותה לבית החולים פדה-פוריה בטבריה עם פצעי ירי בפלג הגוף התחתון. המשטרה מנהלת מצוד אחר החשודים בסיוע מסוק.

האישה, גרושה ואם לשלושה ילדים, מנהלת את חטיבת הביניים אלבוכארי זה 16 שנה. בעקבות המקרה הופסקו הלימודים בבית הספר. בעירייה נערכת ישיבת חירום כדי להחליט אם להפסיק את הלימודים בשאר בתי הספר ביישוב.

המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה, כששוטרים אוספים ממצאים לאיתור החשודים בירי. נבדק אם הרקע לאירוע הוא אלימות במשפחה.

זירת אירוע הירי סמוך למוסד החינוכי  בעיר עראבה בצפון 22 בנובמבר 2021. אלי אשכנזי
פונתה עם פצעי ירי בפלג הגוף התחתון. זירת הירי, הבוקר/אלי אשכנזי

מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון ביקרה את המנהלת בבית החולים, ושוחחה עמה ועם בני משפחתה. "מנהלת המחוז מחזקת את ידי המנהלים ואנשי החינוך בעראבה", נמסר ממשרד החינוך, "צוותי החירום במחוז ואנשי המקצוע נמצאים ביישוב ומסייעים לו להתמודד עם האירוע הקשה".

המנהלת הודתה לד"ר שמחון על הביקור, והדגישה כי תשוב לעבודה מיד עם החלמתה: "כשאחלים אשוב לעבודה בבית הספר, כי החינוך נמצא מעל הכול".

עוד בוואלה!

חשד לרצח: בת 55 נדקרה למוות בצפון, בעלה עוכב לחקירה

לכתבה המלאה
מנהלת בית הספר שנורתה בעראבה ומנהלת המחוז ד"ר אונה שמחוני במרכז הרופאי פדה פוריה בטבריה 
22 בנובמבר 2021. משרד החינוך, אתר רשמי
מנהלת המחוז מבקרת את מנהלת בית הספר במרכז הרפואי פדה-פוריה, היום/אתר רשמי, משרד החינוך

עומר ואכד, ראש העיר עראבה, אמר לוואלה! כי "לפני חודשיים הגיע מידע שהמנהלת מאוימת. נפגשתי איתה והיא היתה מופתעת, ארה שהיא בסדר וחשבה שמדובר בטעות ואמרה שהיא בסדר ושכנראה האיום כוון למשהו אחר".

"האירוע הבוקר נפל עלינו כרעם ביום בהיר. אנחנו בשוק. לא תיארנו שמקרה כזה יגיע גם לבית ספר", סיפר. "קשה לנו לעכל את זה, מתברר שהאלימות הקשה לא פוסחת על אף אחד. התלמידים בהלם ושחררנו אותם לבתיהם". הוא הוסיף: "למזלנו האירוע קרה בסביבות 07:15, לפני שהתלמידים מגיעים לבית הספר, אם כי כבר היו תלמידים בודדים כשזה קרה".

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון אמרה: "הירי אל מנהלת בית הספר בפתח בית הספר הינו מעשה שאסור לעבור עליו לסדר היום. חובת משטרת ישראל לשים את היד על העבריינים ולמצות איתם את הדין. אני בקשר עם הגורמים הרלוונטיים במשרד לביטחון פנים כדי להבטיח את ההגנה של מערכת החינוך מפני מעשים כאלה בעתיד. אני מאחלת למנהלת בית הספר רפואה שלמה וחזרה מהירה לבית הספר".

ממשרד החינוך נמסר: "אנו מגנים בחריפות את הפגיעה הקשה במנהלת בית הספר בעראבה. זוהי חצייה נוספת של קו אדום שיש בו כדי לערער ולסכן את המרחב החשוב והמשמעותי ביותר לתלמידים, המוסד החינוכי. במשרד קוראים למשטרה להפוך כל אבן, כדי להגיע לפוגעים ולמצות עמם את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully