וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחה וקיימה: הזמרת אתי ביטון הגיעה לשיר עם נטלי ומורדי

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 19.11.2021 / 22:15

בסרטון ברשתות החברתיות שהפיצה המשפחה, נראית ביטון בביתם של הזוג כשהיא שרה את השיר שלה "רק לאמא", בעודה מחובקת עם נטלי. זאת, לאחר שבזמן מעצרם של הזוג אוקנין, האזינה בהתרגשות הזמרת לשיחה בין נטלי לשירז, בתה, והבטיחה: "ברגע שהם נוחתים בארץ אני מגיעה אליהם"

בווידאו: הזמרת אתי ביטון הגיעה לשיר עם נטלי ומורדי/צילום: באדיבות המשפחה

הזמרת אתי ביטון הגיעה לבית משפחת בני הזוג אוקנין, שחזרו ממעצר של שמונה ימים בטורקיה ושרה להם את השיר "רק לאמא", אותו ביקשה נטלי מבתה, שובל, שתשיר לה במהלך שיחתם הטלפונית מהמעצר.

ב"סטורי" שהופץ ברשת האינסטגרם, בו נראית ביטון כשהיא שרה לנטלי, נכתב: "מאמינה שהרבה שמעו את ההקלטה שאחותי שרה לאמא שלי ואתי באה להקדיש לה אישית". ואין לי מילים על זה, תודה רבה לך".

הזמרת הגיעה לבית המשפחה לאחר שהאזינה לשיחה בין נטלי לבתה, שובל, שהתקיימה בזמן המעצר של הזוג. אז ביקשה נטלי הנרגשת, שבתה תשיר לה את השיר "רק לאמא" של ביטון. הזמרת הבטיחה כבר אז להופיע בביתם של הזוג כשיחזרו לישראל. "וואו. לא הצלחתי לראות את הכתבה עד הסוף, התרגשתי וכאבתי כל כך. הבת נטלי כל כך ריגשה אותי, הלב שלי יצא אליהם. כל כך עצוב לי על מה שהזוג וכל המשפחה עוברים, אני מקווה שיחזרנו אלינו במהרה".

הזמרת אתי ביטון בבית משפחת אוקנין. גולשים, תמונות גולשים
התרגשות שיא. נטלי (משמאל) ואתי (השנייה משמאל)/תמונות גולשים, גולשים

"מדהים כמה כח ועוצמה יש למוסיקה. שולחת חיבוק ענק וכוחות לכל המשפחה ומבטיחה שברגע שהם נוחתים בארץ אני מגיעה אליהם הביתה להקדיש לאמא את השיר. בשורות טובות אמן", אמרה בתגובה.

אתמול בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין שוחררו מהמעצר בטורקיה ונחתו בארץ. השניים, נהגים באגד, נעצרו לפני כשבוע בחשד לריגול, אחרי שצילמו את ארמונו של ארדואן. לאחר שחרורו, הזוג עשה את דרכו בטיסה פרטית, במטוס של משרד החוץ, שהמריא מתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully