וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ בנט קורא לחסן ילדים: "זו חובתנו כהורים, אקח את בני להתחסן"

עודכן לאחרונה: 19.11.2021 / 15:21

לקראת תחילת מבצע חיסון הילדים ביום שלישי, פנה ראש הממשלה להורים החוששים לחסן את ילדיהם ואמר: "התשובה שלי לחששות הללו: שקיפות מוחלטת. נחשוף את כל המידע המדעי המוסמך". על פי בנט, הגל הבא יכונה "גל הילדים", שכן 49% מהמאומתים הם מתחת לגיל 11

ראש הממשלה נפתלי בנט קרא היום (שישי) להורים לחסן את ילדיהם, לקראת תחילת מבצע החיסונים לגילאי 11-5, הצפוי לצאת בדרך ביום שלישי. החיסון הזה יחסוך המון בידודים מיותרים, אבל יש פה גם עניין בריאותי חשוב - התופעות של מה שנקרא "Long Covid" עלולות ללוות ילדים שחלו במשך שנים, פשוט להרוס להם את העתיד", אמר בנט.

בנט אף הצהיר כי הוא או רעייתו גילת יקח את בנם הקטן דוד, להתחסן השבוע. "החובה הראשונה שלנו כהורים היא פשוט להגן עליהם. שמרו על הילדים, קחו אותם להתחסן".

בנט כינה את גל התחלואה הבא, "גל הילדים", שכן 49% מהמאומתים הם מתחת לגיל 11. "העולם, בעיקר מערב אירופה, בתוך גל אדום של קורונה", כתב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו. "אנחנו נחושים לשמור על אזרחי ישראל מפני המחלה ומפני ההשלכות הכלכליות שלה".

רה"מ, נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה 14 בנובמבר 2021. רויטרס
"שמרו על הילדים". בנט/רויטרס

בנט פנה להורים ואמר כי "אני יודע שיש רגישות מסוימת סביב העניין הזה. יש הרבה אנשים שחוששים לחסן את הילדים, והם לא בהכרח 'מתנגדי חיסונים' או כאלה שקונים תיאוריות קונספירציה הזויות. התשובה שלי לחששות הללו: שקיפות מוחלטת. אנחנו נחשוף את כל המידע המדעי המוסמך בפניכם, ההורים - ואתם תקבלו החלטה. בדיוק כפי שפתחנו את דיוני הצט"ם לצפייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully