וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל הרכבת קלה: מפות התחבורה הציבורית החדשות של תל אביב

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 13:47

עיריית תל אביב תתחיל בקרוב בפריסה של 800 מפות חדשות שיציגו את נתיבי קווי התחבורה בעיר על גבי מפה של העיר בדרך ברורה ופשוטה להתמצאות. במקביל מתקדמות העבודות על מעטפת הקו האדום של הרכבת הקלה ומתחילות עבודותץ התשתית על הקווים הבאים

נסיעת מבחן של הרכבת הקלה ביפו. 21 באוקטובר 2021/נת"ע

סיום העבודות על הרכבת הקלה אולי נדחה שוב ושוב, אבל ציבור הנוסעים בעיר יוכל בקרוב להתנחם במפות חדשות ומשופרות של מסלולי התחבורה הציבורית. עיריית תל אביב תתחיל בקרוב בפריסה של 800 מפות חדשות, שיציגו את נתיבי הקווים על פני מפה של העיר בדרך ברורה ופשוטה להתמצאות.

על המפה יופיעו קווי המטרובוס, שיחד עם שלושת קווי הרכבת הקלה העתידיים יהוו את עמוד השדרה של התחבורה בגוש דן. "כמו בערים מתקדמות בעולם, משרד התחבורה ועיריית תל-אביב יפו מקדמים מערכת היררכית של שירות התחבורה הציבורית, אמר לוואלה! אופיר כהן, מנהל הרשות לתחבורה, תנועה וחנייה בעירייה. "קווי המטרובוס מתוכננים מתוך ראייה ארוכת טווח של הפעלת שלושה קווי הרכבת הקלה. מרבית הקווים פועלים כבר כיום בתדירות גבוהה של 10-4 דקות בשעות השיא, ונהנים מהעדפה בנתיבים בלעדיים (נת"צים). את רשת המטרובוס משלימים עוד עשרות קווים עירוניים, וכמובן רשת רחבה של קווים פרבריים ובין-עירוניים".

מפת מטרובוס. יח"צ,
כמו בערים מתקדמות בעולם. מפת המטרובוס/יח"צ

המפות החדשות ייכנסו לשימוש במקביל להתקדמות העבודות על מעטפת הקו האדום של הרכבת הקלה, שקיים את נסיעת המבחן המלאה הראשונה שלו לפני שלושה שבועות. בנוסף מתחילות כעת עבודות התשתית על הקווים הבאים המתבצעות, בין היתר, ברחובות אבן גבירול ובן יהודה.

"אנחנו מאמינים שדווקא בזמן העבודות על שלושת קווי הרכבת הקלה בו זמנית, דרוש שדרוג של רמת השירות בתחבורה הציבורית", אומר כהן, "הן בהגדלה משמעותית של תדירות הנסיעות והן במתן העדפה ברחובות השונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully