וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעולם הכדורגל נעצר בחשד להונאת ענק ועבירות מין

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 8:05

בתום חקירה סמויה שנמשכה חודשים, פשטו הבוקר עשרות שוטרים מלהב 433 על בתים ועסקים של החשוד, יחד עם שבעה נוספים, בהם אנשי עסקים. הם חשודים כי הונו משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים וגרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים כל אחד

בווידאו: יחידת להב 433 של המשטרה/צלמי וואלה!

איש עסקים, בכיר בעולם הכדורגל, נעצר הבוקר (חמישי) בחשד להונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים, וכן בחשד לעבירות מין. יחד איתו נעצרו שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433, בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. המשטרה פשטה על משרדי קבוצת כדורגל אליה קשור החשוד המרכזי והחרימה משם מסמכים. כמו כן, השוטרים פשטו על בתים ועסקים של יתר החשודים.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
משרדי להב 433/שלומי גבאי

החקירה מנוהלת על ידי יאח"ה בלהב 433 ביחד עם רשות המיסים, הרשות לניירות ערך, בשיתוף הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב ופרקליטות מיסוי וכלכלה. החשודים יועברו לחקירה במשרדי להב 433 ויובאו לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully