וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לי, אבל אני מסתדרת": השיחה הראשונה של העצורה בטורקיה ובנותיה

נטלי אוקנין, הכלואה משבוע שעבר באיסטנבול יחד עם בעלה מורדי, שוחחה מהכלא עם משפחתה. "תהיו חזקים", ביקשה, "אם אתם חזקים - אני חזקה". היא תיארה בפניהן כי הטורקים לא פגעו בה בכלא. במהלך השיחה שרה לה בתה של נטלי הנרגשת שיר אהוב עליה לבקשתה

בווידאו: שיחה בין נטלי אוקנין לבנותיה/קרדיט: באדיבות המשפחה, רויטרס

משפחתה של נטלי אוקנין, הכלואה באיסטנבול משבוע שעבר יחד עם בעלה מורדי, שוחחה איתה הבוקר (רביעי) לראשונה מאז נעצרו בני הזוג בחשד לריגול, לאחר שצילמו את ארמון נשיא טורקיה ארדואן. בשיחה המרגשת, שהתקיימה ב-9:00 ונמשכה כארבע דקות, הבטיחו בנותיה של נטלי לאימם כי הם נשארים חזקים בשבילה. "אם אתם חזקים, אני חזקה", ענתה אוקנין.

במהלך השיחה תיארה נטלי את ימיה האחרונים בתא המעצר. "לא פגעו בי, הרביצו לי או נגעו בי. קשה לי אבל אני מסתדרת. הביאו לי קופסה של שוקולד למריחה, לחם טרי כמה פעמים ביום, שמפו, מרכך, הכל. אני לא יוצאת החוצה אבל יש לי חלון. אני רואה זריחה, אני רואה שקיעה, אני רואה מטוסים".

"קשה לי אבל אני מסתדרת", סיפרה, והוסיפה כי היא משוחחת עם אסירות אחרות בספרדית ובאנגלית. "אני מאושרת שיש לי אתכם", אמרה לבני משפחתה. השיחה התנהלה בקצב מהיר, מפאת קוצר הזמן. היא פנתה לבתה שירז בן הרוש, שהופיעה בערוצים השונים בימים האחרונים ואמרה "איזה שכל ואיזו גדולה יש לך שהתראיינת בטלוויזיה".

נטלי ומורדי אוקנין, זוג הישראלים שנעצר בטורקיה. אגד
"לא פגעו בי". נטלי ומורדי וקנין/אגד
בית הכלא סמוך לאיסטנבול בו מוחזקים בני הזוג אוקנין. Street View, אתר רשמי
בית הכלא בו מוחזקים בני הזוג אוקנין/אתר רשמי, Street View

בני המשפחה חיזקו אותה ודיווחו לה כי ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד פועלים בעניינם של בני הזוג. בנותיה של נטלי סיפרו לה כי בנה הקטן אופק "לא יודע שום דבר. הוא לא שואל הרבה שאלות, אבל אמרנו לו שאתם לא חוזרים כי אין טיסות לארץ". הם הבטיחו לה כי "כמו שאנחנו שומרים עלייך אנחנו שומרים על מורדי", שטרם זכה לשיחה דומה.

שיר לאימא

לבקשתה של נטלי הנרגשת, שרה לה בתה שובל את השיר "רק לאמא" של הזמרת אתי ביטון. הזמרת האזינה להקלטה, והבטיחה להופיע בביתם של הזוג כשיחזרו לישראל. "וואו. לא הצלחתי לראות את הכתבה עד הסוף, התרגשתי וכאבתי כל כך. הבת נטלי כל כך ריגשה אותי, הלב שלי יצא אליהם. כל כך עצוב לי על מה שהזוג וכל המשפחה עוברים, אני מקווה שיחזרנו אלינו במהרה".

"מדהים כמה כח ועוצמה יש למוסיקה. שולחת חיבוק ענק וכוחות לכל המשפחה ומבטיחה שברגע שהם נוחתים בארץ אני מגיעה אליהם הביתה להקדיש לאמא את השיר. בשורות טובות אמן", אמרה בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully