וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב עלייה בתחלואה: משרד הבריאות שוקל להכריז על אוסטריה מדינה אדומה

14.11.2021 / 20:26

אחר שהטילה סגר על לא מחוסנים, בישראל שוקלים להכריז על אוסטריה מדינה אדומה, אליה תותר יציאה רק לאחר אישור ועדת חריגים. זאת, בכדי למנוע כניסה של וריאנט אלים או מדבק יותר לארץ. עד כה הוגדרו 178 מדינות כתומות ו37 צהובות

לוואלה! נועד היום (ראשון) כי בעקבות עלייה בתחלואה באירופה, במשרד הבריאות שוקלים להכריז על אוסטריה מדינה אדומה, שהיציאה אליה תותר רק לאחר אישור ועדת חריגים. על פי המדיניות החדשה, מדינה אדומה היא מדינה בה קיים פוטניציאל להתפתחות וריאנט חדש שעלול לחדור לארץ ועשוי להיות אלים או מדבק יותר.

עומסים בנתב"ג 18 ביולי 2021. ראובן קסטרו
משר הבריאות שוקל להכריז על אוסטריה מדינה אדומה. נתב"ג/ראובן קסטרו

על פי נתוני משרד הבריאות, כרגע ישנן 178 מדינות המודגרות כתומות . הנסיעה ליעדים אלו מותרת, אך אינה מומלצת בגלל רמת התחלואה בה. הנכנסים מיעד זה, שאינם מחוסנים או מחלימים, מחויבים בבידוד מלא. הנכנסים מיעד זה שמוגדרים כמחוסנים או מחלימים לעניין מדינה כתומה מחויבים בבידוד של 24 שעות או עד לקבלת תוצאת PCR שלילית (המוקדם מבניהם).

נוסף על כך, ישנן 37 מדינות צהובות שהנסיעה אליהן מותרת. הנכנסים מהן שהם מחוסנים או מחלימים מחויבים בבידוד של 24 שעות או עד לקבלת תוצאת PCR שלילית (המוקדם מבינהם). הנכנסים מהן שאינם מחוסנים או מחלימים מחויבים בבידוד מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully